Hej tjejer!
Moa var helt tokig i magen, var hon still mer än en halvtimme fick jag panik och trodde att hon inte mådde bra eftersom hon ALDRIG var still. Det gjorde ont och var ruggit obehagligt TROTS att jag hade moderkakan i framvägg, så jag hade nog varit gråtfärdig under sparkattackerna om inte "kakan" legat där som skydd:)
Hon är ju vild och galen nu också, men sitter gärna och myser ofta också. Det ska bli spännande att se hur den här bebben blir, jag har precis börjat känna lite bubbel där inne:)
Här går inte Mikael ut överhuvudtaget (tack och lov, för han kan inte hantera alkohol...), han åker ju iväg ibland och träffar kompisar och spelar dator men det är kanske 3-4 tillfällen per år, så det ska jag verkligen inte klaga på (fast jag klagar ändå, värdelöst wifematerial:D ). Men så är han ju en hemmakille också, det har han ju alltid varit. Grymt duktig har han varit under pappaledigheten också, jag har inte städat alls på tre månader... Knappt lagat mat eller tvättat heller, så nu är jag väldigt förslappad:)
Ärligt talat struntar jag i om andra skulle uppfatta det som att jag styr honom med någon slags järnhand för JAG vet ju att han VILL vara hemma med sin familj. Det är tydligen inte macho nog om man är man, så dom kan väl få kackla i lunchrummet på jobbet om dom vill, arbetskamraterna:)
Imorgon ska vi kolla vikt och längd på spetan igen, ni kan väl hålla tummarna att det går uppåt på viktkurvan!