• Lappen

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

hon har då inte plockat av nå plåster än så det är då bra...nu blir jag borta ett tag igen ska fiska (nätfiska) i en vecka....uppe i fjälen igen....det brukar bli 42 nät varje dag...gillar det inte så mycket...

• Lappen

vad ska ni ge era ungar eller har gett? själv har jag problem....Ristin vill bara ha ett får som hon nog får av sambons morbror..Men vet inte...någon sida med bra barnkläder inte dyrt heller? vet inte vad man ska ge en tjej som blir två år....mins bara vad pojken fick och det var bilar......
    HJÄLP...hon fyller ju år snart

• Lappen

Nu har ungarna tävlat i same-sm i klimpfjäll i helgen...dom har fått medaljer och fotbollar....
    Själv tog jag p-sprutan idag och den känns, har ont i rumpan....

• Lappen
    korvmedbröd skrev 2010-08-10 07:34:34 följande:
    Bay:
    Du kan vara glad. Du har ett tryggt barn!
    (jag återupptäckte den bok jag lusläste precis när jag blivit gravid. Barnliv, här hemma. Där står det så. Att den gapskrattande ungen, är ett tryggt barn! Grattis! )

Abbe hade också en sådan där period förut. Vi löste det enkelt, han fick helt enkelt läggas tillbaka i spjälssängen som stod bredvid och väntade på Love. Jag skulle gissa på att det helt enkelt gäller att vara bestämt ett par kvällar till, tills han har förstått. Antingen att ni sitter bredvid, står utanför dörren eller springer upp varenda gång ni hör hans små tassande steg. Det är härligt att veta att det bara det är en fas, den går över snart!

Lappen:
    WOW! Det låter som ni haft det riktigt roligt! Inte visste jag att man tog p-sprutan i rumpan!

Jenn:
    MEN!!! VAAAD SKÖÖNT! Fy, de där fyra veckorna måste vara grymt ångestladdade för bådas del, men jag tänker framförallt för din! USCH!

Anuya:
    Tänk för att vi kommer ihåg när du skrev att du fått en liten pokje! Vad underbart nervpirrande det var för oss alla! Jag får ståpäls direkt! Två år! Det är magiskt vad fort tiden går!

Igår somnade Abbe och Love tillslut. Det dröjde inte länge. Men jag kan tycka att fördelen med att dela rum är att man får bussnacka lite innan man somnar. Och det var precis vad de gjorde. Sen låg de helt utslagna i varsin säng. Gulle! De var så fantastiskt fina att jag bara hade lust att plocka upp dem igen!
    jo det gör man och djupt i muskeln. men fick inte ont förra gången

Grattis hugo
  • Lappen

Igår for vår son med mormor och så for sambon i morse och ska obba som fiskegiude tills tisdag. så det är ag och ristin nu. Ska jobba ikväll så då tar Arne min andra svärfar hand om hennne ikväll. Var hos min "riktiga" svärfar igår och han mådde faktiskt bra..Han fick ju en stroke i början av sommaren.. 

• Lappen

vet inte hur lång Ristin är nu..Det går inte ha henne still nog länge för att mäta henne eller så böjer hon sig så det blir inget som blir rätt då..

• Lappen
    Baypower skrev 2010-08-22 05:04:11 följande:
    Vad dött det var här då?!
    Har regelbundna värkar kan jag informera om. Vi får se när vi åker in men jag gissar om en timme eller så. Håll tummarna för att bebis vill komma ut och att allt kommer gå bra.
    Hoppas det går bra och vi får se en liten på bild snart
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7