Inlägg från: cassis23 |Visa alla inlägg
  • cassis23

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Movie & Baypower: Tack så mycket! De e mäklaren i vår lilla håla som tagit bilderna :) håller med om att de ser oproffsigt ut men o andra sidan är dom mer verkliga än om man går och tittar på dom husen i Gbg som mamma tittar på som är tagna med vidvinkelobjektiv.
    Vi gillar de och de ligger där vi vill bo så vi håller tummarna.

Grattis till CALLE!
  • cassis23
    Vill bara fråga: Cajsa har fått ett utslag på ena handleden ett avlångt runt märke med massa små små prickar i, ser nästan ut som ett sugmärke till utseende och storlek. Någon som vet vad de kan vara?
  • cassis23
    Winnertaco: Hon är torr och jag smörjar henne miniderm. Tror oxå de kan va de men samtidigt så har de vart där i tre dagar nu och jag smörjer och hon känns inte ens torr längre!? Jag tänker avvakta nån dag till, tycker de ser lite mindre rodnat ut men om de inte ger sig får jag väl fråga p BVC
  • cassis23

Tezz: Uch vad jobbigt! Tråkigt att han vantrivs och att de ska gå ut över dig, de drabbar ju hela familjen. Hoppas han fixar ett nytt jobb!

Vill att veckan ska gå fort så vi kan få kolla på "vårt" hus. Va och tjuvkika i fönstrena här om dagen {#lang_emotions_surprised} (hade fått tillstånd av mäklarn) vill verkligen ha! Om vi vill ha de så hoppas jag innerligt på att banken vill sammarbeta tills dess att vi får sålt Fredriks hyresfastighet.

• cassis23

Fredrik är på bio med jobbet, Cajsa sover och jag borde egentligen städa (ser ut som kriget) men istället avnjuter jag en skål chokladpudding framför Grey's {#lang_emotions_tongue_out}

• cassis23

Tror oxå de är vanligare i storstäderna med städhjälp men jag tror de är för att de kanske är lättare att skaffa sig de där (mer folk mer pendlingsalternativ om du ej har körkort)
    Här känner jag ingen som har städhjälp vet inte ens någon som haft en tanke på en.
     Jag skulle nog inte vilja ha någon främmande människa som plockar i mina privata grejer hur tråkigt och hur kass jag än är på att städa
    smaken är som baken men här får de allt va stökigt ett tag till Just nu är jag less på att städa för att jag är så jäkla less på lägenheten! VILL HA HUS! Hoppas huset är som vi vill att de ska va har bara fått en tråkig känsla av att vi aldrig kommer få hus då de alltid är något som kommer ivägen

• cassis23

Uch jag kanske lät lite snäsig om de där med städhjälp men Självklart så får ni som vill ha städhjälp ha de! De rör mig inte i ryggen om hur andra vill ha de ville bara få fram att JAG vill inte ha en främmande människa som grejar i mitt, skulle väl va om jag kunde betala Fredrik för att städa lite oftare då

• cassis23

Oj, här händer de grejer, GRATTISTILL IRIS!!! De namnet har jag oxå vart inne på, de och Melker :)

Är bara inne snabbt och ströläser lite innan jag ska trampa iväg till jobbet.

Har fullt upp här hemma, vårt hus har lagts ut till försäljning www.fastighetsbyran.se/Objekt/&pageRefId=37&ObjektID=591331
    Vi ska storstäda i källaren i helgen så de är klart för eventuella visningar. HOPPAS innerligt att vi får sålt de snabbt (tror inte de) då vi så gärna vill ha de andra huset...
    Än så länge är de inga bud lagda på de andra men jag tror att vi kommer bli 3 budare Hade velat va ensam om huset men de vill väl alla
    Vi har i alla fall sagt att så länge ingen annan budar så budar inte vi heller (måste ju bli av med vårt först) men om någon börjar buda så lägger vi oss i budandet i hopp om att få sålt vårt under tiden. Tur inte ett bud är bindande. Skulle vi vinna budet utan att ha fått sålt vårt kanske man kan komma överens om nått med säljarna.
    Ja de är mycket som rör sig i mitt huvud!

• cassis23

Movie: Vilken härlig förlossning, hade oxå gärna haft en sån i stället för 32 timmar med värkarbete...
    Tittade på lite bilder på FB, vad liten och sät hon är, lik Alice. Vad Hur stor va hon när hon kom ut?

Här har jag ÄL så hoppas på att de ska ta sig nu första gången (tror dock inte att vi har den turen) är ju så deprimerande när man vill bli gravid och mensen kommer, är ju liksom så långt tid mellan menstrationerna när man vill ha barn (absolut inte annars )

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7