Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Just det... jag kan ses tisdag och onsdag nästa vecka. Om nu Milos feber vill ge sig nångång...
Just det... jag kan ses tisdag och onsdag nästa vecka. Om nu Milos feber vill ge sig nångång...
Fina magar!!
Då passar jag på att visa min också
Vecka 24
Sjögurka - Du kunde inte ses i veckan eller hur var det?
Vill så gärna träffa er mammor. Känner att jag verkligen behöver träffa lite mammakompisar.
Men jag vet inte vad jag vågar. Milos feber är ju fortfarande kvar
Den är inte hög, och han mår precis som vanligt, men ändå... Jag vill inte riskera att smitta ner nån när man inte vet vad det är.
Vad säger ni?
Ringde bvc idag och hon tyckte att nu var det dags för oss att bli en riktig pain in the ass mot sjukvården. Vi ska kräva en ordentligt undersökning.
Jag jobbar idag, men imorrn ska jag börja med att ringa barnläkarmottagningen. Se om de kan hjälpa oss.
Jag och Isis pratade om att eventuellt ses nåt i nästa vecka. Är det fler som kan då?
Nu upplevde jag kanske aldrig den "riktiga" tvåbarnschocken då Wilma ändå var tre år när Milo kom. Plus att hon bara är hos oss varannan vecka.
Men ändå, det var två barn och det är klart det kändes lite panikartat. Men allting löser sig jättebra när bebisen kommer. Man får in nya rutiner fort och sen undrar man varför man öht oroade sig
NU däremot är jag riktigt nervös! Herregud, hur ska man hinna med TRE barn?! Nu är det ju mycket tätare mellan också.
Men Wilma är ju ännu större nu och klarar sig bra själv. Kan ju tillochmed hjälpa till
Appropå amning så gjorde jag samma som Winnertaco. Min bm på mvc skrev i journalen att personalen på bb inte skulle tjata nåt, utan att jag skulle få känna efter själv