Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Bay: Låter som en toppen dag:)
Jag har varit hos bm i dag 36+5, övertid för mig. Fixerad och det känns vill jag lova. Magen hade inte växt så ska dit om 1 vecka igen.
Bay: Låter som en toppen dag:)
Jag har varit hos bm i dag 36+5, övertid för mig. Fixerad och det känns vill jag lova. Magen hade inte växt så ska dit om 1 vecka igen.
Cassis: Denna gången har allt sett bra ut har gått på kontroller varannan vecka. Däremot har jag haft sjuk foglossning och nu gör det galet ont när den fixerat sig. Med Alice var det ju sängläge som gällde och garanterad förtidig födsel.
Hoppas att du har rätt ang magen så det kanske är nått på G. Vet inte varför den inte har växt, har en bm som inte säger många ord
Sjö: Tycker också att det verkar helt normalt att den stannar lite annars hade jag väl spruckit Vilket mina fötter och ben gör snart då dom är rejält vätskefyllda. Skönt att du/ni vet att det blr snitt nu då. Snart har du din bebis här, myyysigt.
Tobiq: Min foglossning har blivit lite bättre men nu ligger nerver i kläm mellan benen i stället när den fixerat sig. Jag var ju ganska så orörlig under många veckor men nu kan jag allt jaga Alice igen
Cassis: Ja tänk så olika det kan bli, två graviditeter som var lika och den tredje helt annorlunda. Lycka till med huset, såg jätte fint ut.
Baypower: Grattis!!! Va kul att du kom ihåg vad du såg på ul Jag fick tillbaka massa kläder jag lånat ut och insåg att om jag får en pojk vad ska jag göra med alla dessa fina kläder jag har? Jag får skicka till dig helt enkelt.
Saza: Stackars dig och dina bröst
Hej alla goa mammor! En stor KRAM till er alla idag
Själv är jag väldigt off för tillfället antar att det är mina hormoner för jag vill bara gråta och inte vara med mer. Jag har jobbigt med min vänsterhand och nattskenan hjälper inte ett dugg. Bebis är fixerad och trycker på så mycket neråt så jag har svårt att gå pga utav det samtidigt ligger den med rumpan så högt upp under revbeben så böja sig finns knappt i min värld. 38+0 idag och jag känner det som jag gått över 4 veckor nu. Vet att jag ska vara tacksam och glad att bebis vill stanna men nu är det tungt. Sorry för mitt depp inlägg men vet att här hos er kan jag spy ur mig
Tezz: Lider med dig och hoppas att ni hittar en lösning som kommer att funka. Är väl oftast den man lever med som får ta all "skit" när den ena parten har det jobbigt.
Korv: Härligt att dopet gick bra och att Love var en riktig liten ängel
Nenne: Hoppas din intervju gick bra och att du får jobb snart.
Jenn: Sommarlov låter som när man var liten, jätte mys ju
Jag skulle gärna ha lite städhjälp men ekonomin tillåter nog inte det.
Är nu hemma med våran lilla prinsessa Iris som kom i går 09,05. Hon är en kopia av Alice Snabb och fantastisk förlossning, använde bara lustgas. Så nöjd eftersom detta var sista gången
Tack tjejer
Sjögurka: Blir så ledsen när jag läser om era vänner. Sånt som bara inte får hända.
Förstår om ni inte kan hålla er när man får chansen.
Undrar om det var någon som hade använt Manduca selen? Kan inte bestämma mig för vilken sele jag ska ha.
Sjögurka: Åh va kul, grattis Då kanske det kan bli en vagnal förlossning, spännande.
Korv: Jag hade inga känningar om att det var på gång, vaknade utav en jätte "mensvärk" så gick vattnet. Eller kanske känningen var att jag hade känt mig så deppig dom sista dagarna för det gjorde jag innan Alice kom också.
Kan ju skriva hur det gick till
Vaknade vid 03,45 av mensvärk och vatten avgång. Sen hände inget mer men eftersom det gick så fort med Alice så bestämde vi oss för att åka in. Inne kl 6 får ligga med ctg i en timma, inga kraftiga värkar. 7,30 kollar dom så att allt fostervatten avgått kommer då lite till. Kl 8 är jag öppen 4 cm och får kraftiga värkar börjar då med lustgas, 9,05 är hon ute Fick inga direkta krystvärkar denna gången heller men jag krystade ändå och det gick.
En kanon bra förlossning och så lik den med Alice.
Båda startade med vattenavgång vid ungefär samma tidpunkt, en måndag, fint väder, Martin skulle jobba tidigt skift.