• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Anuya: Håller med dom som skrivit ovan och jag tror aldrig att vi kommer att kunna förstå oss på killar. Men du ska veta vilket jobb du gör som måste ligga där och ha ont och inte kunna göra vad du vill eller när du vill. Kommer ihåg att Martin sa till mig efter att jag legat på sjukhuset att han skulle aldrig fixat det men han kunde liksom "glömma" mig när jag var där och som bäst behövde honom. Hoppas du får en bättre dag idag. Stor KRAM

Måste fråga er som är sjukskrivna, ska fk ha orginal sjukintyget eller kopian??

★ღ♥★ღ♥.♥Alice 080728♥.♥ღ★♥ღ
  • movie

Korv: Man skulle kunna tro att du är med i dolda kameran eller nått. För hur är det möjligt att träffa på sådana idioter två dar på raken. Jag fattar inte vad det är med folk men du får se det som att det är synd om dessa människor som måste gå runt och vara sura och avundsjuka på andra. Hoppas inte du råkar på några fler galningar.

Sjö: Jag har galet mycket sammandragningar denna gången, hade typ inga med Alice. Räcker att jag reser mig ur soffan, går runt med en stenhård mage hela dagarna. Har även på natten då jag ligger stilla. Så länge dom inte gör ont är det okej, bara livmodern som arbetar och förbereder sig förklarade läkaren för mig idag.

Winner: Tycker inte heller att det låter som magsjuka men lika bra att kolla med bvc.

Anuya: Grattis på födelsedagen. Hoppas du njuter av att vara hemma även om det är utan bebis.

Saza: Hoppas det går bra i morgon. Vi fick ju inte ta sprutan eftersom Alice har en sån hosta så om en vecka är det hennes tur. Har också hört att dom kan bli dåliga.

• movie

Bay: Men gud va gulligt Ja vi får hoppas han inte är en hjärte krossare.

Saza: Alice hade hostat i en vecka och doktorn lyssnade på henne och hon var trång i luftrören, sk lätt astma och fick bricanyl. Det är ett levande vaccin därför ville dom vänta.

Anai: Mysigt

• movie

Sjögurka: Visst är det lustigt att graviditeterna är så olika. Har helt andra krämpor denna gången, ingen hormonrand och magen ser annorlunda ut. Var rundare runt om med Alice denna gången är det mer mage, iofs vägde jag mer förra gången men det är helt klart stor skillnad.

Bay: Jaha redan ett hjärta krossat

• movie

Sjö: Det verkar så Jag hade randen i denna veckan med Alice. Nu måste vi komma på ett pojknamn, haha. Kan ju inte ha ett namnlöst barn.

• movie

Anuya: Grattis till en underbar lillebror.Så härligt att han äntligen är här Skönt att det har gått bra och vi väntar med spänning på uppdatering och bild.

Säger som sjögurka så många A-barn Kul att se att Alice som är född 6 veckor förtidigt är så "stor".

Jenn: En liten sångfågel, så duktig hon är

Sjögurka: Vi var ju helt 100 på att Alice var en kille så vi blev rejält överraskade när det tittade ut en tjej.

L33L00: Den kollade jag på igår och den var så tuff så det blir att inhandla som försa plagg till denna bebis.

• movie

Grattis Tezz81 på din födelsedag{#lang_emotions_flower}

• movie

Tobiq: Se nu till och skaffa dig ett nytt tangentbord Jag har också galet mycket sd. Så fort jag bara rör på mig det minsta. Kände bebis jätte tidigt sen lungt ett tag och nu har jag en vilding i magen. Så länge Moa mår bra så är det nog ingen fara med vikten. Tycker hon ser frisk och kry ut på dina fina foton, som du säger lång och smal som mor sin

• movie

Förstår att alla har fullt upp och det är fredag men jag tycker det är tråkigt iaf

• movie

Anuya: Härligt att höra ifrån dig och skönt att allt gått bra. Hoppas nu att du piggnar till snabbt. Håller med baypower, en Stålis får det bli

Lia: Alice huvud mått var 47 cm men jag tycker nog att det låter som det ligger i släkten och inget att oroa sig för.

Saza: Skönt att du snart jobbat sista dagen. Foglossning är verkligen ett helsike att ha. Denna veckan har jag vilat och tagit det lugnt så idag gick vi ut på en kort promenad i det underbara vädret och nu är jag helt förstörd så tråkigt. Alice var jätte lugn i magen och sparkade aldrig, tror Martin fick känt 1 gång hon tryckte mest om man säger så. Men denna bebis sparkar som bara den så visst är det väldigt olika. Men jag tycker absolut att du ska prata med bm för det känns alltid bättre efter man gjort det.

Sjö: Stackars liten det är så tråkigt att behöva hålla dom hemma så länge. Men det verkar ju som att penicillinkuren inte har hjälpt.
    Tråkigt att ni inte hittar en resa när man väl bestämt sig men jag håller tummarna för att det ska dyka upp en i dagarna.

Jag har fått en ny förkylning på den jag redan har sen en vecka tillbaka. Kan inte fatta hur dåligt immunförsvar jag har alltså.

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7