Movie: Nu sitter jag med ett par sådana jeansleggings på mig som du tipsade om och - oh my god, det är ju som mysbyxor! Tack för tipset
Tog en promenad som sagt, i solen! Man blir ju tusen gånger lyckligare och piggare på en gång. Molly somnade i vagnen och jag fick shoppa lite. Det där med att vabba är inte så tokigt alla gånger.
L33L00: Har glömt vilken tid det kan ta att bara komma iväg på en enkel promenad med en så liten. Jag kunde få lite ångest de dagarna det bara inte blev av att gå ut på promenad när Molly var sådär liten. Det blir väl lite annorlunda med storasyskon som ska till dagis och så men vissa dagar orkar man inte mer än att titta på skräp-tv och amma typ.
Anuya: åh vilket pådrag! Antar att du inte blir hemskickad i helgen då? Stackars, hoppas du får många och långa besök av söt-hubbe!
Korv: Mysigt med ensamtid tillsammans. Jens brukar säga att det är ett så himla bra betyg på en relation - att man kan vara ensam men tillsammans. Att man inte liksom kväver varandra bara för att man är i samma rum eller samma lägenhet. Jag har väldigt lite behov av just ensamtid, har en kompis från mammagruppen som bara måste få vara ensam några timmar varje helg så då går hon och fikar eller på bio eller nåt. Själv. Främmande för mig men alla är olika!
Trakka: Vad roligt att se dig igen! Känner också igen ångesten, låg och grät på kvällarna i julas när Mollys dagisstart närmade sig med stormsteg! Tror det kommer gå jättebra, men det är alltid jobbigt när en era tar slut...
En annan som varit försvunnen länge är Pormoicheia...