Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Hej på er!
Hej på er!
Tack för era svar om sammandragningar! Låter logisk att det är vanligare med mer SD andra graviditeten då jag knappt hade någon med Edvin. Men då var jag också tröttare och vilade mer, nu är jag piggare och försöker ju träna minst varannan dag så det kanske inte är så konstigt med lite SD?!
Movie: Jahaa, förlåt jag visste inte att du var så pass illa däran även denna graviditet. Vilken vecka är du i nu? Hoppas du slipper rullstol denna gång! Ja jag är verkligen lycklig över att kunna röra mig som jag gör, förra gången orkade jag ju inte alls... Stort lycka till på mätningen!
Wiiii, nu åker vi till dagis för första inskolningsdagen!!
Hej på er!
Ja fy, tack för tipset Winnertaco!
L33L00: Förlåt... hur mår Du i kroppen?! Orkar du hålla igång ngt?
Sjögurka: Åh nej vad tråkigt, beklagar verkligen att din make inte får jobba kvar. Hoppas verkligen att det ordnar sig på ngt sätt! Och nej nej, ha inte dåligt samvete över träningen (den uteblivna), det mår man aldrig bättre av. Jag tränar ju ganska mycket annars och tillskillnad från förra graviditeten är jag så lycklig över att faktiskt kunna och orka hålla igång denna graviditet! Du får samla på dig lite kraft och pepp så kommer du säkert också igång... Hejja hejja!
Hej på er!
Sjögurka: Precis sådär tänker jag också... "oj, tänk om jag hade haft en liten liten bebis nu, hur hade jag löst det Här då??". Tex. börjar Edvin dagis kl 9, hur 1000an ska vi hinna dit tills dess? Tycker det är nog stressigt ändå om morgnarna som det är just nu, med bara Edvin. Försöker tänka som dig, och så håller jag tummarna riktigt hårt för att även nästa bebis kommer vara lika lugn och nöjd som Edvin var. Försöker trösta mig med att innan vi fick Edvin kunde jag inte alls förstå hur vi skulle hinna med ett barn i vår vardag, vi hade ju så fullt upp... Förmodligen, och förhoppningsvis kommer det bli lika naturligt att ha helt plötsligt ha Två barn. Hoppas! Vi kommer nog fixa det bra, alla vi, det tror jag!