Inlägg från: DjurgårdsRutan |Visa alla inlägg
  • DjurgårdsRutan

Vi på CvL fortsättningen

Massa Kramar till dig Myran, tänker på dig.

Grattis till lyckat ÄP hhopas.

Håller tummarna för dig i dag Embla.

Ha en bra dag tjejer.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Trevlig helg på landet Myran.

Hur känner du dig Susie? När har du TD? Att du vågar testa innan, det har jag aldrig vågat, fast de 2 första ggr så kom ju mensen innan TD.

Är på jobbet. Får passa på att önska alla en trevlig helg.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Susie.
    Jag kände ingenting alls denna gång, förutom själva överstimuleringen då, men det var enda skillnaden. Annars nada. Är det ert sista landstingsförsök eller går ni privat? Hur många har ni i frysen? jag håller alla tummarna.
    Jag mår bra nu. Känns fortf overkligt att jag har ett pyre i magen, trots att vi fick se den lille i tisdags.

Hoppas allt har gått bra på ET i dag för Embla och Pluppa. Alla tummarna.

• DjurgårdsRutan

Susie. Hoppet är ju det sista som lämnar en, och din mens har ju inte kommit ännu. Jag håller tummarna. Annars så har ni ju ett helt fotbollslag i frysen, men jag förstår dig, när man har bestämt sig för att göra ett visst antal försök. Man orkar inte hur många ggr som helst.  Men nånstans ifrån så får man krafterna tillbaka.
    Många Kramar

• DjurgårdsRutan
    Hej tjejer.
    Har haft en djävulsk dag. Började blöda i morse, och trodde att allt var kört. Var hos BM, som tyckte att vi skulle åka till gynakuten. Har inte blödit ett dyft under dessa 13 veckor, så oron var stor. Kändes som om jag skulle slitas i stycken under väntan på K:S. Sen vågade jag knappt lägga mig upp i stolen, var så fruktansvärt ledsen och rädd. Tårarna sprutade, men efter mycket om och men såg läkaren ett tickande hjärta. Så otroligt skönt, ochså gjorde hon UL utanpå, och tryckte flera ggr för att barnet låg och vilade, och då for barnet runt och viftade. Sådan lättnad. Snacka om att livet är skört. känner mig så tacksam.

Dahlia alla mina tummar till dig.
    Marvin: Hur går det med ruvningen. håller tummarna hårt.

Var rädd om er allihopa.
    Stor Kram
  • DjurgårdsRutan

Curly: Nej det är inte vanligt med blödningar så sent, om man inte har blödit något innan. En del kan ju blöda lite under hela graviditeten, men jag har ju inte blödit en droppe sen sista mensen i feb. De sa att jag hade sköra slemhinnor och att det kunde vara ett blodkärl som spruckit. Blev så lättad efteråt. Hur är det med dig?
    Kram

• DjurgårdsRutan

Grattis till lyckat ÄP smassk.

Stort grattis till Marwin och Susie fö era {#lang_emotions_plus}

Märtalina: Lycka till på FET på tors.

Håller tummarna för alla er som är på G nu i denna karusell, oavsett om ni sprayar, sprutar eller ruvar.

Många kramar. 

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen