Vi på CvL fortsättningen
Cookie 27 Grattis till 11 guldägg, vad skönt att det gick bra. Ta igen dig ordentligt på soffan nu :)
Cookie 27 Grattis till 11 guldägg, vad skönt att det gick bra. Ta igen dig ordentligt på soffan nu :)
Embla 82: Grattis till ruvarstatus.
Ha en bra helg alla kämpare.
hhopas: Lycka till med ET i em.
Cookie 27: Lycka till på ET i morgon. Låter som ett bra reslultat med 6 befruktade.
Mickes Puma: Håller tummarna för att mensen inte är på G. Låter härligt att vara i Thailand och slippa kylan och all snö här hemma.
Grattis till fint resultat på ÄP anlo 24. Dr H är ju ganska så tystlåten, men det kan ju vara så att det var alla fina grejor som du hade fått som påverkade dig med.
Jag var jättelullig när jag gjorde mitt första ÄP förra året, och fick hållas i bägge armarna av sköterskan och sambon, hi hi.
Ja, det blir en ganska dyr fylla, hi hi. Vi har haft Dr H hela tiden, och han är väldigt kunnig, men kanske inte så gladlynt som vissa av de andra.
Vi hade Dr B vid återsättningen och Dr Brodin vid ÄP. De är underbara bägge 2.
Låter som ett kanonresultat. Fina Guldägg blir det.
Susie:När vi gjorde FET i Augusti 2009, så betalade vi direkt till kliniken samma dag som återförandet var.
Lycka till.
Nån som vet om det är ok att ha puregeon som är laddad i pennan i rumstemperatur? Ska bo på hotell i helgen, och troligen kommer Tant Röd att komma då, och då skall jag ju börja spruta. Tacksam för svar.
Ha en bra dag tjejer.
Tack för svaret Cookie 27.
Tack för svaret. Hade ju känts lite pinsamt att fråga om man fick låna hotellets kyl till sin spruta ;) Ja, jag hoppas att jag kanske börjar spruta nu i helgen.
Lycka till alla ruvare och ni som väntar på besked ang ET/FET, och till er som sprayar/sprutar.
Stort grattis till er som plussat. Hoppas att ni smittar ner oss andra med era
grav-baciller ;)
Ha en bra dag allihopa.