Inlägg från: Embla82 |Visa alla inlägg
  • Embla82

Vi på CvL fortsättningen

anlo24 skrev 2010-02-15 18:38:12 följande:
    Jag har varit väldigt trött de sista dgr. Är det vanligt? Känner ni igen detta? Beror det "på mig" eller på hormonerna? Känner att jag vill sova middag varje dag. Samt att jag sover som en stock hela natten.
    sådär är jag också. Jag tror det är progesteronvaggisarna.
  • Embla82

Förresten, när jag ändå började skriva om progesteronet. Va är det för jäkla förpackning dom har??? Man får ju sitta å kämpa på toa innan man lyckas få upp den. Eller så är det jag som är klen...

• Embla82
    Kakor skrev 2010-02-16 21:17:42 följande:
    Idag känner jag mig allmänt trött på allt. Jag har ont i magen, är på dåligt humör och är riktigt trött! Har inte haft mens tillräckligt många gånger i mitt liv för att veta om det är PMS eller vad det nu är men det är det säkert. Känner mig inte positiv :( Behövde bara klaga lite, hoppas ni andra har en bättre dag!
    Jag känner likadant idag Inte blev det bättre av en pytteblödning imorse heller.
    Cah, trist att kroppen strular. Om mensen inte dyker upp borde du få sätta igång den med provera eller nåt. 
    Frallan, har ingen aning om vad det kostar men det borde ju vara som ett vanligt läkarbesök som du skriver.
  • Embla82
    Kakor skrev 2010-02-17 08:38:48 följande:
    Trist, hoppas att det inte är någonting! Testade   imorse men jag vet att det är tidigt att testa (RD11) så jag ska inte bry mig om det men jag är trött på att vänta.
    nej va tråkigt. men vi får hoppas att det omvandlas till ett plus om några dagar! Dag 11 är rätt tidigt.

Själv är jag för feg för att testa. Hade sån mensverk hela dagen igår, idag är det mindre men den finns där i alla fall. Inga mer blödningar än tack och lov.
  • Embla82
    Cahela skrev 2010-02-18 10:57:04 följande:
    Har varit på VUL idag för jag småskvätter sen min mens för tre veckor sedan. Slemhinnan var på 2 mm men ingen aktivitet i övrigt. Ska äta provera nu så jag blöder av den slemhinna som finns och sen börja spruta den 1 mars. Känns skönt att få kollat att allt är som det ska och ha en plan och sätta igång med.
    Vad bra att du fått provera! skönt med ett startdatum också. Den här gången ska det gå bättre!
  • Embla82
    Cahela skrev 2010-02-19 09:18:43 följande:
    Embla: Kramar om
    tack cah!
    Hade egentligen testdag idag. Men testade i torsdagskväll och i fredags, båda fetminus. Så slutade med vaggisarna och idag har jag fått mens.
    I mitt trepack har jag ett fet kvar, så jag kör igång med progynon imorgon igen. Lite sista chansen för mig... i alla fall denna omgång.
    Kakor skrev 2010-02-20 14:24:32 följande:
    Hur går det för alla ruvare? Har inte vågat testa igen... Väntar nog till TD på måndag. Har fått en lite blödning eller egentligen bara lite brunrött men det känns kört. Får väl ställa in mig på en FET nu.
    nej, trist med blödning Hoppas det blir ett plus på måndag, även om det känns kört redan. I värsta fall får du hänga på mig och göra ett fet
  • Embla82

Anlo, tack. 

Jag bytte ju ett färskförsök mot två frys, så tyvärr har jag redan passerat tredje gången gillt... men har i alla fall satt igång mitt "sista" frysförsök i detta trepack.. så hoppas alltså på femte gången gillt.
    Hur är det med dig?
    Fröli, välkommen hit. Visst är dom snälla på linne Tack och lov för det för stundvis är det tungt hur snälla folk än är.
    Idag har jag i alla fall ätit en semla Då blir man lite gladare...! 
  • Embla82
    Cookie, va tråkigt att det blev minus Det är så trist och man blir så ledsen, men skönt att du får ta nya tag nu direkt! 
    Då börjar du alltså med menopur för att få fram en ägglossning så du kan göra fet? Dom tinar ett ägg i taget på morgonen, och man brukar få komma på eftermiddagen. Tror att det är ungefär 3 av 4 som klarar upptining. Hur många har du i frysen? 
    Anlo, va spännande att du är så nära testdag nu! Jag vet att man håller på känna efter och tolkar allt möjligt, och jag vet hur jobbigt det kan vara. Jag håller tummarna för ett plus när du väl vågar testa!
    Piken, när är det dags för vul? hur mår du?
  • Embla82

Piken, men va spännande. Då kan det ju faktiskt vara två där inne?

Cookie, jag har bara två kvar i frysen av mina fem jag hade från början. Men jag hoppas verklgien att nåt av dom överlever upptining så jag kan bli ruvare igen. Vi får se när det närmar sig.

Cah, hur är det med dig? knaprar du proveratabletterna?

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen