Vi på CvL fortsättningen
Anlo: Testdag redan på fredag! Vad fort tiden går. En vecka utan Elsa gick faktiskt bra. Fast jag var rörd när jag skulle träffa henne i torsdagskväll och hon blev så glad när hon såg mig. Hon är inte jättemammig men jag märker att jag är den som drar längsta strået. Hon har varit hemma med sin pappa sen första oktober så de har också fått en fin kontakt. Nu är han med henne på landet och det var lite tråkigt att åka ifrån dom igår kväll.
Har bokat in lite kompisträffar tre kvällar på raken nu och det ska bli kul. Saknar att göra saker med kompisar ibland, hur underbart det än är att vara mamma så är det kul att få göra annat också.
Angående känningar så hade jag inga känningar när jag plussade den här gången. Det hade jag inte med Elsa. heller, det enda som märktes båda gångerna var att mensen inte kom:=) Jag hade under alla dessa år förväntat mig att jag skulle känna sååå mycket innan det blev ett plus. På slutet av ruvningen kunde jag dock ha svårt att sova på nätterna, på ett konstigt sätt vara pigg då. Det kände jag båda gångerna. Hoppas att du får plus nu!!