• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Embla: Hoppas det blivit bättre till på fredag och att du inte åker på stans ÖS.
    H lät inte positiv när jag kom med mina småblåsor så gör han det med dig så ser det säkert bättre ut.

Gift med A.
  • Cahela

till mig sa de när jag var där förra söndagen och var dålig att det inte var bra med feber men förkylning ok.

Gift med A.
  • Cahela

cookie: hur många blåsor har du på G och vilken dag är du på?

Gift med A.
  • Cahela

Cookie: ojdå. Hoppas det går bra och att ett lagom antal växer till sig. Vad sa läkaren?

Gift med A.
  • Cahela

Embla: oj, det var jättebra att alla hade växt men som sagt trist (minst sagt) om du skulle behöva avbryta. Tar du bara orgalutran nu?

Gift med A.
  • Cahela

du får berätta vad herr H sa idag Embla. Vi vill veta allt:)

Gift med A.
  • Cahela

Embla: läste din blogg. Satt sen och letade i trådar från 2006 när jag gjorde min första IVF när jag blev så ÖS. Då hade jag värden över 10000 om jag inte missminner mig?
    Jag hoppas iaf att du får fortsätta men att du inte blir alltför dålig för det är HEMSKT!!
    Kram till dig och jag känner med dig.

Gift med A.
  • Cahela

Embla: ja, jag förstår din rädsla för ÄL-sprutan. Jag mår ok. Har ont i huvudet, drack 2 glas rödvin igårkväll o det är mer än mitt huvud klarar av. Har min gudson och hans lillasyster här ons-sön för dras föräldrar håller på och skiljas och flytta isär nu. Min bonusdotter är oxå här så det är fullt ös kan man säga. Bonusdottern ska ha 6-års kalas idag som jag har ordnat så snart är det ännu mer ös här. Jag är jätteglad att jag får uppleva detta. Igår somnade baren i min famn en och en och då förstod jag vad jag kämpar för.

Gift med A.
  • Cahela

Haha, barnen somnade en och en min famn och inte baren{#lang_emotions_sunny}

Gift med A.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen