Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Tjorven, sötis jag vet hur du känner det. Har varit med om det 4 ggr!!!!!! Imorgon är detin tur för vul, känner dock lite likgiltighet o har inga förhoppningar. Bara det är något blir jag nog lite positivare. Även om jag vid två tillfällen varit med om att blåsorna varit tomma. Då blev det bara ett ägg.

Kram vännen

• myran6801

Tjorven, tror aldrig man vänjer sig när resultatet blir dåligt. Man blir lika sorgsen varje gång! Håller tummarna för dig söta du!!! Kram

• myran6801

Susie fina,
    ditt stöd värmer. Hoppas hoppas dina visualiseringsar ger fin utdelning. Jag lovar att uppdatera dig imorgon. Kram kram

• myran6801
    Susie skrev 2011-10-17 21:16:33 följande:
    Myran Myran Myran, Kommer tänka på dig och dina fina ägg imorrn! Tack för att du uppdaterar, jag önskar så att du får se flera fina blåsor som ser bra ut. Många Kramar och Lycka till imorrn!
    tack gulliga du Hjärta
    kram vännen
  • myran6801
    tjorven01 skrev 2011-10-17 21:36:42 följande:
    Tack alla fina
    Poussin och Susie

Tror att läkarna oroar sig då mina resultat ändrats så drastiskt att det ska vara något annat knas med min kropp
    Alla tummar för dig nu myris
    Hoppas ditt VUL ger mer än mitt
    Kram
    Om de ser 4 blir jag glad Flört men självklart är jag super duper nervös även om jag försöker intala mig ngt annat.
    Det kommer att gå bra för dig vännen,
    ses vi imorgon?
  • myran6801

Susie, du e så gullig som bryr dig! Vul idag var ingen höjdare, på höger var en follikel på 16 mm och på vänstra var 3 små på 3+3+5 mm.

• myran6801

Susie, så nu är frågan kommer vi hinna fånga den stora o kan de små växa ikapp? Är det tomma blåsor som det varit tidigare? Jag ska tbx imorgon för ett nytt vul så får vi se vad som hänt under natten. Kram

• myran6801

Godmorgon, just avklarat vul. Den stora hade nu blivit 17-18 mm och de små runt 5-6 mm. Doktorn trodde inte de små skulle hinna ikapp, i sånt fall borde de varit runt 10-11 mm. Så frågan är, hur gör vi nu? Om jag visste att den stora innehållet ngt skulle det vara lättare men jag har ju varit med om två ggr att av fem sex folliklar fanns det bara ägg i en. Tänk om denna enda är tom......Ska ringa CFC o höra. Orkar inte ta alla beslut själv, men det är bara att göra!

• myran6801

Susie vännen, ditt stöd betyder då mycket. Så himla gulligt av dig att bry dig om hur det går. Det värmer! Önskar verkligen att jag hade en vän som du IRL. Självklart ska jag uppdatera när jag vet mer. De har inte ringt tbx fr kliniken än. Misstänker att jag måste ringa dem igen o höra efter varför de inte hör av sig. Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen