Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Cahela skrev 2011-09-04 20:10:01 följande:
    Tjorven: Håller fortsatt tummarna för dig!

Själv har jag varit på förlossningen idag. Fick en blödning och lite ont i magen tidigare på dagen, ringde förlossningen och sen efter några timmar åkte vi in.
    Allt var bra med bebisen, tack och lov!
    Blodet kom från livmodertappen som var irriterad men i övrigt såg allt bra ut. Dock har jag en UVI som behöver behandlas så det onda i magen kan komma från det. Är lite fascinerad själv att man kan ha en sån UVI utan att veta av det. Har haft UVI en gång tidigare för fyra år sedan och DET kändes! Väntar på besked imorgon eller övermorgon från förlossningen vilken antibiotika jag ska ta. Tills dess intar jag massor med tranbärsjuice och citronvatten.
    Oj, men vad skönt att bebben mår bra! UVI är inte kul, det är bra att du snart får medicin. Kram kram
  • myran6801

Tjorven, lite rosa på pappret behöver inte betyda ngt. Det kan vara sköra slemhinnor vilket många som plussar har. Hoppas hoppas sååååå!!!! Sköt om dig, kram

• myran6801
    Susie skrev 2011-09-05 15:51:01 följande:
    Myran,{#emotions_dlg.flower} Hur är det med dig? Uppdatera gärna om du vill o orkar! Stor Kram!

Själv dras jag med helvetes mensen efter förlossningen.......varar ca 9 dagar och är som niagarafallet (Förlåt för äckliga detlajer) och mensvärken är värre än någonsin.......så i förra Fredagen började med p-pillret Yaz............  i hopp om att få mindre smärta och mindre mäng och kortare tid.................Nu har jag fått blödningar av själva p-pillren (vanligt i början), man hade ju trots allt hoppats på att få slippa och nkanske komma igång med det annars rätt tråkiga livet i sänghalmen Annars är allt fint med oss
    Inboxar dig imorgon vännen! kram kram
  • myran6801

Tjorven sötis, i den andra tråden jag följer plussade en tjej imorse som gjort hur många försök som helst o aldrig fått ngt till frysen. Nu satte de in 3 och det blev plus!!! Vad vill jag säga med detta, jo ge inte upp det kommer att gå för er tillslut. Jag är helt säker på det, du är en fantastisk tjej. Tag hand om dig vännen o njut av din fina man. Tänk vilken lycka det är att vara två i sorgen efter att längta efter en bebbe, vore ju hemskt om man var ensam. Kram kram

• myran6801

Tjorven, tjejen i den andra trådens historia:

4 IVF på Ackis i Uppsala - 1 uteblivet ET, 2 ET med vardera 1 halvuselt embryo, 1 ET med 1 fint embryo
    6 IVF på CFC                     - 1 uteblivet ET, 2 ET med 2 fina embryo, 3 ET med 3 fina embryo varav 2 graviditeter

• myran6801

pp08 lycka till med start imorgon! Härligt att vara på g igen.

Tjorven, det kommer att gå till slut!!!

Ego, sitter i solen på verandan o väntar på gäster som snart kommer till ön. Ska festa med lite bubbel o goda snittar o sedan blir det räkor o vitt vin. Hoppas ni alla fina vänner njuter av helgen! Kram

• myran6801

Cah, visst är det fantastiskt med plus efter så många motgångar! Är det Enya? Så stark tjej!!! Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen