Vi på CvL fortsättningen
Är vecka 7+2 i dag....för atthan ville kollaen gång till eftersom jag haront i magen...är nog lite för att trygga mig. Gjorde ju ett för 2 v sen oxå
Är vecka 7+2 i dag....för atthan ville kollaen gång till eftersom jag haront i magen...är nog lite för att trygga mig. Gjorde ju ett för 2 v sen oxå
Nej jag har fått ett fryst denna gång. De tror att det är livmodern som växer som ger mig molvärken
Anlo är inget fel, är tarmarna som svullnar och gör ont samt attlivmodern växer så det knakar. Jag harmindre ont om jag tar det lugn än om jag far runt en massa, blir även bättre m man har byxor som är mjuka i linningen typ mjukis el leggings
Är nu i v 8...kan inte ha mina byxor......ska det va så här....molvärk som kommer o går....
ANLO när var ulraljudet
Anlo...hur gick det i dag
3 timmar kvar tills ndta ultraljud. Äe nu i v 9. Tycker dock att magvärken harvarit bättre men sista dagarna tycker jag att det är värre igen, blirju orolig att det är nåt knas
JO vi fick se pyret igen och han hade dubblat sin storlek. Enl mätningen på ultraljudet var jag i vecka 7+4, enl BIM är jag i vecka 8+3. Vet inte om det kan bli så efter FET att det fäster annorlunda. Allting såg iaf bra ut.
Nej man vet inte varör jag har ont, kan vara livmodern som växer och att jag är mer känslig,kan också vara nerverna som retas efter mina förra snitt.
Jag har som molvärk, kraftiga hugg i sidanoch mitt i magen. Stundvis har jag sen ingenting
Nej jag gör mina vul hos en läkare hemma.... Fostre var 13 mm. Mitt ägg var odlat 2 dagar
Har i dag fått lergigan mot mitt illamående. Blir man trött på dem eller hur är det???? Nån som provt
Har i dag varit på ett extra ul eftersom jag har så ont i magen. Fostret var så stort som det borde vara i v 14 och hjärtat slog, Blir ändå lite orolig eftersom den låg så still. Men bm tyckte det såg ok ut
Min ville inte fast de petade på den men det var tydligt vanligt. När ska du göra RUL???? Jag ska göra det 4 januari
Ja men man tycker värken borde avta. Har fin molvärk långt ner magen i dag och är öm på tsidan, började så igår. Gicl in i v 15 igår