Inlägg från: tjenarehejsan |Visa alla inlägg
  • tjenarehejsan

Vi på CvL fortsättningen

Jag går oxå på linne. Började spraya den 5 januari. Prel ÄP v 7

• tjenarehejsan

var och gjorde äggplock i torsdags. Man fick ut 12 ägg och tömde en stor cysta på 5 ggr 5 cm. 5  av dem blev befruktade och delade sig som de skulle. Ett till mig och 4 yill frysen. Ägget satte tillbaka i lördags. Har haft så himla ont i magen sen dess men tycker att det är bättre idag. Är dock så sjukt trött, var inte alls så här när jag gjorde IVF i november.

• tjenarehejsan

Piken varför blev du dålig???? Var ingen som sa nåt om min cysta överhuvudtaget,  Man nu har jag inte så ont över äggstockarna längr, är bara sjukt trött hela tiden

• tjenarehejsan

fick ett ägg insatt den 20. igår hade jag svagt svagt bruna flytningar på torkpappret men inget i trosorna, likadant i dag när jag var på toa. Är det kört nu????

• tjenarehejsan

Har fått mens idag så det blev inget nu heller... Nu får vi börja betala själva. Lästa i dag att om man blir godkänd så får man köpa 3 st ivf för 45000 o då ingår även ett frys. Men det ska göras innan man fyller 38 och då har jag bara ett år kvar. Nu är min fråga har man störst chans på färsk el frysförsök???? Jag funderar på om jag ska köpa ett 3 pack först och köra på det och om det inte blir nåt på dem fortsätta på mina frysta ägg eftersom de får ligga i 5 år. Hur skulle ni göra?????

• tjenarehejsan

Suza: ja man får gilla läget men det är inte så jäkla lärr när man är ledsen och frustrerad hela tiden, ja jag ska testa på måndag och sen skulle jag få en samtalstid för vidare planering men just nu känns det bara hopplöst, har så jävla ont i magen i dag så vi får väl se vad som händer i helgen.

• tjenarehejsan

Nej vi har inte planerat vidare, har haft så ont i magen och ryggen med febber hela helgen, visade sig att jag har blödningar i buken. Så nu blir det lugnt en månad. Sen är väl tanken att jag ska göra ett nytt paket, 3 färska och en Fet innan jag tar mina frysta, Man har ju tydligen 10 procent störrre chans på färska. Så nu väntar jag på besked om vi är godkända för paketet

• tjenarehejsan

Blödningarna beror på att när det blör för mycket så rinner det ut i buken, vilket gör att man får ont i magen och ut ni ryggen, är  bättre nu och värst på kvällarna. Kroppen suger upp blödningen. Ska iaf vänta tills nästa mens innan vi spryar igen, Har haft ett skitliv de senaste 3 åren, en komplicerad vårdnadstvist som aldrig tar slut, exet är inte klok. Gjorde en aport för drygt 2 år sedan och ibland känns det som att jag blir straffad för det och inte blir gravid pga det.

• tjenarehejsan

Nu är vi godkända för IVF PAKETET. Ska träffa våran läkare på torsdag får vi se vad som händer. Har fortfarande ont i magen så vi får väl se vad som händer nu. Tydligen ska jag byta till menopur den här gången får vi se om det fäster bättre då

• tjenarehejsan

nån som vet om man har större chans med menopur mot puregon

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen