Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Poussin, nej nej vad ledsen jag blir. Men varför är livet så obotligt orättvist. En stor stor kram vännen

• myran6801
    Poussin skrev 2011-05-15 01:07:57 följande:
    Tack allesammans, ni är så fina! Hjärta
    Det är fortfarande jobbigt och väldigt ledsamt, men jag ser en ljusning i horisonten och vet ju att kämpar-Poussin snart kommer att vakna till livs igen Glad Ska bli väldigt skönt att komma iväg om en vecka, mer välbehövligt än jag hade kunnat föreställa mig när vi bokade resan.

Kram till er alla! {#emotions_dlg.flower}
    Skönt att höra att du känner dig bättre. Sköt nu om dig och kämpa vidare, det kommer att lyckas till slut! Håll ut! kram kram vännen
  • myran6801
    CurlyRed skrev 2011-05-22 20:25:08 följande:
    hård dag - fått urinvägsinfektion igen....
    så om den inte går över tills imorgon med hjälp av tranbärsdricka och tranbärskapslar (vilket det aldrig har gjort hittills), så blir det ingen FET den här månaden...

Och nästa månad blir nog midsommar veckan, så gissar att det inte funkar heller... får kolla isåfall om Ackis ens har öppet i juli - annars får vi vänta ända tills augusti...

allt drar ut så på tiden... tufft att vänta så länge när man bara vill få tillbaka sina små eskimåer och förhoppningsvis ett positivt besked...

blev värsta depp-inlägget, men men...
    (dock haft en supermysig tjejhelg m golf, så allt är inte nattsvart...
    usch vännen, inte kul Hoppas du får bukt med infektionen så att det blir FET denna vecka. kram kram
  • myran6801

Curly, skönt att uvi-basiluskerna försvann. Nu ska du se att det kommer gå fin fint! Kram vännen

• myran6801

Hej kloka vänner,

Har en fråga, ska ta om AMH, FSH och TSH-proverna men jag kom inte ihåg om det är på dag 2 eller 3 i cykeln man skall ta dem. Vet ni?

kram M

• myran6801

Curly, goa vän jag har bra vibbar för dig!!!! Det kommer att gå fin fint denna gång. Härligt med lite illamående, det gillar vi )) Tack för info i inboxen, ska beställa men har haft kvar av gamla proggisar tills nu. Väntar
    på den förhatliga mensen för att kunna ta om prover, usch vill egentligen inte för är rädd för svaren. Självklart ses vi som vanligt.  Ska bli så kul att se dig och Poussin!!! Kommer Tjorven ???

kram kram

• myran6801

Tjorven, vår egen lilla uppslagsbok! Såå kul att träffas igår!

Är så himla glad att ha fått +4 helt fantastiska vänner som alla gått igenom Ivf-resor o på Cvl. Äntligen några som förstår vad man går igenom. Tack för att ni är så söta!

Ha en fin dag alla söta!

• myran6801
    myran6801 skrev 2011-06-10 12:03:11 följande:
    Tjorven, vår egen lilla uppslagsbok! Såå kul att träffas igår!

Är så himla glad att ha fått +4 helt fantastiska vänner som alla gått igenom Ivf-resor o på Cvl. Äntligen några som förstår vad man går igenom. Tack för att ni är så söta!

Ha en fin dag alla söta!
    oj slant visst, 3 nya söta vänner ska det ju vara Kyss

kram kram
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen