Vi på CvL fortsättningen
Poussin, nej nej vad ledsen jag blir. Men varför är livet så obotligt orättvist. En stor stor kram vännen
Poussin, nej nej vad ledsen jag blir. Men varför är livet så obotligt orättvist. En stor stor kram vännen
Curly, absolut ta två det ökar ju chanserna! Go girl go!
Curly, skönt att uvi-basiluskerna försvann. Nu ska du se att det kommer gå fin fint! Kram vännen
Hej kloka vänner,
Har en fråga, ska ta om AMH, FSH och TSH-proverna men jag kom inte ihåg om det är på dag 2 eller 3 i cykeln man skall ta dem. Vet ni?
kram M
Curly, goa vän jag har bra vibbar för dig!!!! Det kommer att gå fin fint denna gång. Härligt med lite illamående, det gillar vi )) Tack för info i inboxen, ska beställa men har haft kvar av gamla proggisar tills nu. Väntar
på den förhatliga mensen för att kunna ta om prover, usch vill egentligen inte för är rädd för svaren. Självklart ses vi som vanligt. Ska bli så kul att se dig och Poussin!!! Kommer Tjorven ???
kram kram
Curly, bra vibbar säger jag bara. ......kram
Tjorven, vår egen lilla uppslagsbok! Såå kul att träffas igår!
Är så himla glad att ha fått +4 helt fantastiska vänner som alla gått igenom Ivf-resor o på Cvl. Äntligen några som förstår vad man går igenom. Tack för att ni är så söta!
Ha en fin dag alla söta!