Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Poussin, så fantastiskt! Grattis! Kram M

• myran6801
    Poussin skrev 2011-04-25 20:33:11 följande:
    Myran - Tack, jag har det bara bra, men det kommer bli 2 lååååånga  veckor fram till TD... Obestämd Hoppas allt är bra med dig också, du får berätta hur det gått med övningar och annat när vi ses på torsdag. Det blir definitivt yoga på torsdag, längar dit! Kram
    Usch jag vet, de där ruvarveckorna är pest, men du ska se att det kommer att gå bra och att minst ett litet guldägg fäster som set ska! Det tummar vi på! Längtar oxå tills på torsdag! Sköt om dig! Kram
  • myran6801
    Cahela skrev 2011-04-26 17:36:33 följande:
    Har varit på kliniken för VUL idag. Fick se ett litet pickande hjärta och jag är sååå glad för det. Var nervös innan men nu känns det bättre. Hoppas hjärtat fortsätter att picka på och att den lilla växer på sigHjärta
    Grattis, så underbart! Kram
  • myran6801
    Cahela skrev 2011-04-27 10:10:03 följande:
    Marvin och Piken: tack, vi är så glada. Har lilla bilden på kylskåpet hemma.
    Jag har aldrig något på kylskåpet men en sån här vacker bild måste man ju definitivt ha därHjärta
    Åh vad fint!!!!! Massor av grattis och en stor kram
  • myran6801
    Cahela skrev 2011-04-27 15:15:59 följande:
    Du är gullig du Myran. Hur är det med dig?
    Mår fint tack, vill inte ge upp tanken på barn så jag har lite planer framöver, vi får se hur det går.
    Så glad för din skull, måste vara underbart med plus så som ni kämpat.  Kram kram
  • myran6801

Instämmer att CvL är fantastiska. Trots att det inte blivit något plus för oss o vi nu inte kan göra några fler försök där har jag bara positivt att säga om dem. Det enda vi saknat är förslag på alternativ o alternativa behandlingar men tyvärr tror jag inte det är ovanligt på ngn klinik.

• myran6801

Vi fick inte köpa 3pack pga min ålder. Har provat både långa o korta metoden o föredrar verkligen den korta. Provade gonal-f en gång men fick bättre resultat med menopur. Plussade en gång men det slutade i tidigt mf. Du ska se att det kommer gå fint för er o att ni får er efterlängtade lilla plutt! Lycka till!

• myran6801

Korvett, 36 år är ingen ålder, du är fortfarande ung! Jag är lastgammal med mina 43 år, men jag är väl knäpp som inte vill ge upp än! Fortsätt kämpa vännen så ska du se att lyckan kommer! Det är många som lyckas till slut.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen