• anlo24

Vi på CvL fortsättningen

Susie skrev 2010-02-12 11:02:19 följande:
    Åh, jag känner mig så positiv efter att ha pratat med kliniken,de ger så mycket positiv energi och tycker allt ser så extremt lovande ut för oss....De sa att vi har lika hög chans med vårt FET (såvida embryot ser optimalt ut efter tining, men vi har så många som hon sa så det borde inte va problem för de att hitta ett med 4 celler som är optimalt). 40-50% eller mer....Åh, hoppas nu att vår lilla finns bland dom och att det kan bli nåt nästa gång!
    Livet har tvära kast. Måste kännas underbart att ni kan prova snart igen. Ni har ju verkligen alla förutsättningar!!! {#lang_emotions_smile}

Kram på dig
  • anlo24

Nä ET i em. Skall åka snart. Känner mig lite spänd men ändå förvånansvärt lugn.

Håll alla tummar ni har!!!!!!!!!!!

Kram

• anlo24

Tack för det tjejer. Det värmer! {#lang_emotions_heart}

Jag är så glad man kan vara i min sits nu. Av mina 4 befruktade ägg var 3 av toppkvalité. {#lang_emotions_smile}

Så ett till mig och 2 till frysen. {#lang_emotions_heart} Känns just nu som jag vunnit på lotto eller nått....

Glömde tyvärr att fråga vår scoringpoäng nu efter beh. Hade 30% chans innan. Ringer kanske ssk till veckan.

Snälla håll tummarna för att vi lyckas...!

Kram på er

• anlo24

God morgon alla Crinone erfarna tjejer!

Har nu tagit mina två första doser. Vet ni hur länge man måste vänta innan man kan torka bort krämen?

Känns som det svider till lite i underlivet. Känner ni igen detta?

Trevlig helg.

Kramar

• anlo24

Tack för dina goda råd Susie. Denna kräm är inte så kul... {#lang_emotions_smile}

Har inte känt av nått i helgen utan känt mig ganska lugn. Men det kommer nog...

Jag antar att du har nedräkning med dina stickor snart. Så spännande!!!!!!
    Kommer du att göra den ostimulerad?

Kram

• anlo24
    Behöver råd!

Jag är en badälskare. Dr på kliniken sa att jag skulle vänta 2-3 dgr efter ET med sex och att bada så att livmodertappen skulle sluta sig. Annars fanns risk för infektion.

Är det ok att bada idag eller ska jag vänta till imorgon?! Min sambo tycker att jag ska vänta.

Behöver råd om kanske denna lite banala fråga.

Kram på er
  • anlo24
    tiamant skrev 2010-02-15 16:00:30 följande:
    Tack så mycket tjejer! Håller tummar och tår för att det blir er tur snart!Det var min första IVF.
    Stort grattis. Härligt med lite positiva nyheter.

Kram AL
  • anlo24

Turbolina:

Jag har knappt blött efter ET. Idag är det 3 dagen. Hade ÄP i ons o ET i fre.

Det är min sambo som är så nojjig och då blev jag osäker själv...

• anlo24

Jag har varit väldigt trött de sista dgr. Är det vanligt? Känner ni igen detta?
    Beror det "på mig" eller på hormonerna?

Känner att jag vill sova middag varje dag. Samt att jag sover som en stock hela natten. {#lang_emotions_smile}

• anlo24

God morgon.

Jag vet att ni som ruvat redan skrivit om detta men det ligger så långt bakåt i tråden.

Hur räknar jag RD? Från ET eller dagen efter ET? Jag gjorde ET i fre. Känner idag mer molvärk i magen som jag inte känt tidigare. Och lite hugg i äggstockarna när jag ändrar läge.

Vilket dag fäster ägget? Räknas det från ÄP eller ET?

Frågorna börjar nu komma sakta men säkert.

Kram till er

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen