Vi på CvL fortsättningen
Går in i vecka 7 idag.
Poussin: Vad kul med tre blåsor, då hoppas vi på att akupunkturen hjälper till. Hoppas VUL hos CvL går bra i helgen!
Kramiiis: Du är en riktig kämpe! Duktig du är med doktorsavhandlingen!
Poussin: Men tar du inte Orgalutran? Jag förstår din oro, speciellt när läkarna tycker olika saker. Jag visste inte att dom har en som bestämmer? Att dom rådgör två tillsammans vet jag men inte att en bestämmer. Nåväl, jag håller tummarna för dig!!
Curly: Det är jättebra med fokus på annat. Mitt intresse för inredning har växt ordentligt sista åren och jag lägger ner massor med tid på det. Det har räddat mig från mycket. Man ska göra det man trivs med, man måste bort från barnverkstan när det är som jobbigast. Man blir (iaf jag) less på att dra runt i det till slut och vill göra annat, leva och må bra (så bra det går) så golfa på du.
Orgalutran tar man för att äggen inte ska lossa i förväg.
pp08: Jamen du, det där har jag helt glömt bort. Du har ju så rätt, med långa metoden tar man inte Orgalutran. jag har kört korta metoden fyra sista gångerna så jag hade helt glömt bort hur den långa funkar.
Poussin: Vid korta metoden sprayar man inte alls. För att äggblåsorna inte ska lossa för tidigt vid korta metoden så får man ta Orgalutran som gör att dom håller tillbaka ägglossningen. Orgalutran tar man alltid flera dagar.
Jo, vi är friska nu jag och mannen men jag var alldeles slut av att gå till och från Centralen till mitt jobb vid Kungsträdgården . Det har varit ovanligt segt denna gång med andningen, vet inte om det är graviditeten som gör det eller om min astma har blivit sämre.
Jag håller tummarna för dig på torsdag! Själv ska jag dit på VUL nästa tisdag och hoppas få se iaf ett hjärta slå. Känns väldigt nervöst.
Jag har alltid fått Proggisar utskrivet vid FET.
Poussin: Då hoppas vi på bra besked idag!
Poussin: Vilka härliga nyheter. Det var bra utdelning såhär långt. Då håller vi tummar och ägg och allt vi har tills imorgon.
Poussin: Vilken toppenpresent. Var det Dr O som föreslog det? Grattis! Ruva på, vad roligt!!!!!