Inlägg från: tjenarehejsan |Visa alla inlägg
  • tjenarehejsan

Vi på CvL fortsättningen

Jag hade 4 befruktade, 3 st var av bra kvalitet i dag så jag fick tillbaka ett och två till frysen, nu har jag 12 eskimåer i frysen. Denna gång var ägget som en pyramid när man såg de 4 delarna, så har det inte varit mina andra ggr. Detta är ju 3 gången gillt.Jag tar progesteronet i rumpan för att skona slemhinnorna och då är det heller inget kladd, fick detta ordinerat av min gyn

• tjenarehejsan

Har ruvat sen i onsdags, är 3 ggr nu. Har inte alls samma molvärk den här gången men har som hugg i sidorna mest höger då och då. Är det nån som känt så

• tjenarehejsan

anlo har du pratat men kliniken om det`????

• tjenarehejsan

Marvin, grattis till dig, ja vi får väl hoppas att det är nåt positivt

• tjenarehejsan

Anlo jo har haft molvärk inatt, idag i stort sett inget, lite molvärk korta stunder och sen ett hugg då och då. Så vi får väl se vad det resulterar i. Är ju en hel del långa dagar kvar

• tjenarehejsan

Rd 8 idag och har blött lite nu på em, man blir ju bara less. mina andra ggr har jag blött på dag 13 och dag 15. Detta känns ju väldigt tidigt iaf, emn men får väl inse att det är kört igen

• tjenarehejsan

Har i dag fått min riktiga mens, verkligen forsar. Blev inget på 3 försöket heller, man undrar ju varför det aldrig vill fästa ocyh varför det kom blod redan en vecka efter insättning mycket konstigt är det iaf. Känner mig väldigt låg o ledsen just nu. Jaja nu ska jag ta tag i vikten istället o se om jag kan gå ner det jag gått upp. Nytt planeringsmöte i augusti får vi se om jag ska göra en 4 ivh då eller om vi ska få ett frys.

• tjenarehejsan

Tack alla för att ni bryr er. Jo sist vi var där så sa de att det kommer att funka tillslut för vi har så stora chanser, men varför fäster det inte och varför börja jag blö så tidigt, fattar inte, känns verkligeb som jag aldrig kommer att lyckas.

• tjenarehejsan

Kan man få byta färska mot frysförsök??? Jag har 12 ägg i frysen, har nu 2 färska försök o ett frys kvar som är betalt. Får veta i augusti om jag ska göra en fet el färsk

• tjenarehejsan

Var och gjorde våratförsta frysförsök i onsdags....har i dag haft som hugg och nu ikväll lite molvärk..ville ha tillbaka 2 ägg men fick bara ett-

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen