Vi på CvL fortsättningen
tjorven 01. Hoppas verkligen att det löser sig för dig. Ja jag ska börja spraya i början av april och köra 225 enh menopur får vi se vad som händer, ibland vet jag bara inte var man ska hitta orken och motivationen
tjorven 01. Hoppas verkligen att det löser sig för dig. Ja jag ska börja spraya i början av april och köra 225 enh menopur får vi se vad som händer, ibland vet jag bara inte var man ska hitta orken och motivationen
Nu väntar jag bata på mensen så ska vi dra igång våran 3 ivf, Men nu funderar jag på detta med akupunktur, ökar det mina chanser???? Finns det nån som utför detta i katrineholm eller i närliggande städer???Nån som vet
Curly. ag har haft två IVF med puregon och inget hände, el det blev iaf ingen graviditet, De 2 har gett mig 10 ägg i frysen. Nu ska jag börja en ny och då ska jag ha menopur får vi se om ägget fäster
Nu är det snart min tur igen, nu ska jag börka spraya på söndag och gå på min första akupunktur på måndag. Äggplock troligtvis v 22
Har gjort min första akupunktur idag
Nej jag har inte fått nåt örtavkok. Vad är det. Ja det var helt ok. Började spraya i söndags. Ska gå på 10 behandlingar nu innan äggplock och et
Curly får vi se om det funkar på dig då....
Var på VUL i torsdags. Största var 23 mm, totalt ca 10 blåsor, Äggplock i morn
Har i dag varit på äggplock, 8 st ägg dick de ut, återinsättning på onsdag. Har skalpigt ont i magen och är rätt svullen, sambon lagar mat så jag ska lägga mig i soffan o kolla film. Hoppas nu att det tar sig... är våran 3 ivf..... Nån som har några tips om vad man ska tänka på för att få ägget att färsta. en del säger att man inte ska dricka kallt osv...Ha en bra kväll