• anlo24

Vi på CvL fortsättningen

Tack för dina goda råd Turbolina. Förnuftigt håller jag med dig. Jorden skulle inte gå under om nån fick veta det. Samtidigt som hela mitt inre skriker att jag inte vill att dom ska veta. Skäms på nått sätt.

Jag hade önskat att hon skulle erbjuda mig semester. Så jag skuppit karensdagarna. Eftersom jag ändå kommer att vara borta så behöver hon ta in nån extra. Oavsett om jag är sjuk eller har semester.

Kram

• anlo24

Hej Susie

Jag är just hemkommen från ÄP. Där info ssk om att om man köpt ett 3-pack och har frysta ägg kan man byta ut en omgång med IVF + FET.

Annars har vi ett kompispar som gjort IVF där o fått en son. De har nu på syskonförsök gjort FET och bet då 9000 kr /gång för detta.

Vi bet nu för vårt paket när vi kom dit så det kan inte vara nån större skillnad. Men varför skulle ni inte använda er guldägg i första hand?

Hon info även om att man kan få lite bruna/rosa flytningar av Crione?? ursäkta stavningen :)
    Är du säker på att du fått mens o inte detta? Du har väll inte TD ännu? :)

Kramar AL

• anlo24

Är nu som sagt hemkommen från ÄP. Det gick över förväntan bra. {#lang_emotions_smile}
    Fick Alvedon o lugnande. Blev dåsig o lite snurrig av dessa. Hade en underbar ssk. Dr Holte stog för ingreppet idag. Han var ganska tystlåten o mumlade lite tycker jag.
    Eller så var det för att jag var så lullig... {#lang_emotions_laughing} Omöjlig att läsa av...

Fick ut 10 blåsor o 9 ägg. Så det känns superbra. Ska tillbaka på fre om det går som det ska.

Känner knappt nått i magen än så länge. Får se hur länge det varar... Hihi.

Nån fler som gjort ÄP denna vecka??

Kramar AL

• anlo24

Haha. Jag sa först till min sambo att detta är en billig fylla. Men sen kom jag på att det är nog en av dom dyrare...{#lang_emotions_laughing}

Jag har inte träffat han förrut. Hade ne föreställning att han skulle vara ung och alert. Förutfattad meninge eller? {#lang_emotions_smile}

Ska träffa Dr Bakos på fre. Han hade vi på första samtalet. Och gillade han mycket. Så det känns extra kul.

• anlo24

Susie:

Varför ska du göra en ny IVF i mars? Är det inte bättre att du använder dina guldägg. Man kan väll inte få fram bättre resultat? {#lang_emotions_smile}

Då slipper du gå igenom den jobbiga beh igen. Klart att du kommer att lyckas på dessa!!!

Tänker på dig.

Stor kram

• anlo24

Sitter nu o räknar ner timmarna till i em då jag kan ringa kliniken o kolla om några ägg överlevt natten.

Tänker pos. Men ändå mycket spänt.

Kram

• anlo24

Susie.

När vi var på kliniken igår så förklarade ssk att man kan byta en IVF omgång mot två FET om man har i frysen. Om man köpte 3-pack som oss dvs.

Vad har ni?

• anlo24

Jag förstår Susie. Måste kännas jobbigt att vänta ut tiden o gå igenom samma sak igen. Men och andra sidan så vet du att du producerar bra ägg {#lang_emotions_smile}.

Jag håller alla tummar jag kan för er.

Stor kram från mig

• anlo24

Jag ringde just till klinken. 4 av 9 ägg är befruktade. Så glad. {#lang_emotions_smile}
    Började gråta i tlf när jag ringde min sambo efteråt som inte fattade nånting...
    Man är lite knasig {#lang_emotions_wink}

Kram på er

• anlo24

ET imorgon em. Kommer att vara nervösa timmar fram till dess. Mardrömmen är att dom ringer imorgon o säger att det inte blev nått.

Men ska försöka att tänka pos....

Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen