Vi på CvL fortsättningen
Myran, Kära vän! Jag e såååå förbannat lycklig för din skull ska du veta! Åhhh va glad jag blir!
Jag har tänkt på dig heeela dagen men har haft fullt med besök idag och inte mått då bra pga yrsel Men nu äntligen när karln kommit hem o tagit skruttan var du prioritet nr 1
Tänk, du ruvar på två små älsklingar ...det e sååå underbart och vi kan bara be att er starka lilla bebis är där. Jag förstår dock inte exakt vad labtjejen menade ...... Var det efter eller på skärmen som ni såg cellerna då hon sa det? Hon MÅSTE ju ha menat "Här ser ni två embryon".....för hur man än vänder på det så skulle hon inte sagt 4 heller......för det ska ju vara 8 celler om det är två embryon Hon syftade säkerligen på antalet embryon. Är dock nyfiken på vad ni själva såg på skärmen??? Varje gång vi gjorde ET så visade de oss embryot (cellerna) på tv skärmen.....zoomade in så vi tydligt såg de fyra runda ringarna som satt ihop...innan hon gav pipetten till läkaren.
Alla fall gumman.... STORT GRATTIS OCH ALL LYCKA , skickar mååånga kramisar till dej och dina två små. Ring cvl imorrn så du får klarhet!
Puss o Kram!!!