• anlo24

Vi på CvL fortsättningen

Dahlia grattis till ditt plus. Det finns kanske en mening med att du får samma datum. Kanske Elias försöker skicka en hälsning till er. Försök att njuta av detta. Ett nytt under har skett.

Stor kram till dig

• anlo24

Jag har nu gjort mitt ÄP nr 2. Gick bra. Ganske mycket molvärk efteråt men känns bättre nu. Fick med mig Citodon hem i fall att. Ska lägga mig under parasollet nu på altanen med en bra bok.

Vi fick ut 11 ägg denna gång. Känns pos. 9 st förra ggr. Ska ringa imorgon för att då status. ET på lö. Dr Bakos jobbar då. Vi har träffat han två ggr hittills så jag hoppas på tredje ggr gillt.

Ha det skönt i solen tjejer. Kramar

• anlo24
    Embla82 skrev 2010-06-03 18:41:23 följande:
    Anlo, grattis till bra skörd på äp! Skrattade gott när jag läste din uppdatering från sjukrummet (eller vad man ska kalla det?). Du ska se att det kommer gå superbra med dr Bakos (Superman) på lördag. Han gjorde mig gravid
    Haha. ja jag hoppas han gör mig gravid med. Tredje gången gillt Glad
  • anlo24

Jag blöder en del. Som ljus mens. Är det vanligt. Har inget minne av det senast.
    Den här gången blödde jag nog ganska mycket under själva ÄP. Kände hur det rann ut när jag låg på bristen. Och underlägget hade ganska mycket blod.

• anlo24

Susie! Kära vän.
    Jag är såå glad för er skull. Att få se ett litet hjärta måste vara det vackraste man kan få se just nu. I en annan tråd jag är med i så gjorde även där en tjej ytterligare ett VUL nån vecka senare. Så det är kanske så dom gör. Tänk att det är en bonus och inget fel Hjärta
    Vilken vecka är du i nu? 2 mm det är litet det. Klart det måste vara svårt att hitta pyret då. Nästa gång har den nog växt mycket,

Själv är jag lite svullen om magen o gått upp 0.5 kg sen igår. Men det är nog normalt antar jag. Hittills har jag inte behövt ta nån Alvedon. Får se hur det känns när jag börjar röra lite på mig.

Kommer att bli några nervösa timmar nu till kl 13. Då ska jag ringa kliniken.
    Blödningen har avtagit nu mest som spottings. Kanske han kom åt ett blodkärl eller nått för mig med. Började rinna efter att han bedövat mig.

Jag hittade en rolig hemsida. www.babyvarlden.se. Där kan man se bebisen vecka för vecka från första stund.

Kram

• anlo24
    Särlan skrev 2010-06-04 07:44:07 följande:
    Hej alla!

Wow här händer det grejer! Stort grattis Dahlia! Elias ler nog i sin himmel åt att hans lillesyskon kan födas samma dag som han föddes och for till himlen. Tror du inte?

Anlo, grattis till bra skörd.

Susie: grattis till hjärtat. I England, där jag gjorde ICSI med mina barn, fick man vul vecka 6 och vecka 8. Det var rutin där. Kanske din gyn kör med det också...och ett extra vul är ju bara fint. Skulle jag gärna ta emot! :)

Vågar knappt skriva det här men jag testade svagt, svagt positivt i morse. Ett Plus alltså, på ruvardag 9. Skrattande Det tog ett tag innan det dök upp på ett billigt test men det var där efter ett par minuter. Kunde inte hålla mig med testandet och har känt mig lite mer uppsvälld om magen sen i förrgår plus bara fått en känsla av ro i kroppen sen dess. Visst är det tidigt än, men, ett svagt streck är ett svagt streck...hur svagt det än är. Testar igen imorgon.

Ha det gött!

/S
    Stort grattis Smassk!!
  • anlo24

11 ägg igår. 7 befruktade idag. Känns bra. Ser fram emot ET imorgon. Nu borde väll det vara lugnt till morgondagen. Eller finns det en risk att det alla skulle dö?

Trevlig helg på er tjejer.

• anlo24
    anlo24 skrev 2010-06-04 18:30:00 följande:
    Marvin.

Enl vad jag sett på babyvarlden.se så är embryot ca 6 mm i v 6. Och mellan 9-14 mm i v9,
    I vilken vecka är du o Susie?
    V 8 var det o inte v 9.
  • anlo24

Jag skickar tröstkramar till dig. Livet är så orättvisst! Jag kan inte förstå hur jobbigt detta är. Kan bara ana. Men tack o lov så har ni fått nått vackert i gåva.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen