myran6801 skrev 2010-06-01 20:56:50 följande:
embla: inte oroa dig i onödan vännen, försök att ta en dag i taget. Det är klart det ska gå bra denna gång!!!! Idag var jag hos en ny akupunktör. Jag upplevde att akupunktören var väldigt seriös och det kändes mkt bra. Fick med mig en massa örter och ska ändra mina matvanor (mindre pasta och mjölkprodukter), ska dricka mer och om en vecka ska jag tillbaka för en ny behandling. Det är alltid skönt med akupunktur tycker jag, känner mig så harmonisk efteråt.
anlo: Jag fick proggisar vid min första IVF och tyckte det var kladdigt och jobbigt, särskilt den man skulle ta mitt på dagen på arbetet. Det funkade verkligen inte för mig. När jag sa det till läkaren på CvL skrev han genast ut Crinone istället. Det var mycket enklare och fungerade mkt bättre för mig. Anledningen att man får proggisare är jag ganska säker på är för att de är mkt billigare! Be läkaren om ett nytt recept om du vill.
Ha det bra alla
M
Ok tack för tipset. Ska kolla med dr då på to. Fast nu har ju jag iof hämtat ut dom redan. Men jag kanske kan lämna tillbaka dom. Går det?