Vi på CvL fortsättningen
Embla: Hoppas det ser bättre ut idag så att du slipper avbryta.
När det gäller UVI så har jag aldrig haft någon (hittills vad jag vet) och jag har aldrig heller tagit penicilin, inte ens när jag var liten. Men jag tycker inte det låter helt otroligt att sånt kan påverka, det är ju jobbigt för kroppen att bearbeta en infektion. Sen vet jag inte om antibiotika har någon effekt på fertiliteten men det har jag aldrig hört någonting om men alla biverkningar och olika effekt som läkemedel har på personnivå är omöjligt att förutse på grund av att alla metaboliserar läkemedel olika.
Jag hoppas att alla kan få lyckas snart så att vi kan få våra efterlängtade barn.
Jag har drömt om att det är två barn jag har i magen nu. Vet inte varför men det är två stycken som jag hela tiden tänker att det är och så snabbt jag pratar om dem eller till magen (jag är väl lite knäpp :) så säger jag bebisarna... Kommer att bli förvånad om det bara är en även om sannolikheten är stor att det bara är en. Idag gick jag in i vecka 6 i alla fall, ett litet steg närmare att bebisarna kommer. På fredag är det dags för hälsosamtal på MVC och sen släpar sig tiden fram till VUL om 2,5 vecka.
Lycka till igen! Tänker på er!