Vi på CvL fortsättningen
Hej alla!
Jag tittade in i den gamla tråden tidigare och har helt missat att det fanns en ny. Vet inte hur jag lyckades, sökte till och med efter den men fick bara upp den gamla och eftersom där inte var någon aktivitet, la jag ner sökandet ett tag. Men det var ju tur att jag intye helt gav upp för jag hittade er ju nu!
Har snabbsläst lite av de senaste nyheterna och förstår jag rätt om Embla ska göra en insättning snart? Spännande! Hoppas verkligen det går vägen för er! Det är er tur nu!!!!!
Lycka till alla er andra också som är inne i snurran nu! Vi får verkligen hoppas 2010 blir ett bra IVF år på CVL!
Själv har håller jag på med sprutorna nu och är jätte nervös för överstimulering (fick det vid vårt förra IVF och blev riktigt sjuk). Idag på vul hade jag ca 35 äggblåsor som växt och fick besked att jag nog ska göra ett uppehåll några dagar för att se vad som händer...alltså ingen mer Puregpn utan bara Orgalutran... Men sen när de ringde i e.m sa de att jag skulle köra på med samma dos i alla fall för att hormomvärdet "bara" var 2000. Jag har försökt söka info om hormonvärde vid IVF på nätet men hitar ingenting. Någon av er som vet? Känner mig i alla fall riktigt nervös att allt ska gå åt skogen nu och att dessa 35(!!) äggblåsor växer på sig nu som dårar och att vi måste avbryta behandlingen. För jag vill verkligen inte riskera att bli så juk igen. Förra gången fick vi 28 ägg. Tog alltså motvilligt Puregon ikväll men känner mig som sagt riktigt orolig. Ska ringa dem imorgon och prata med dem igen....vill inte vänta tills på lör med ny VUL och blodprov om jag kan få ett imorgon.... Enda nackdelen är detta åkandet från Stockholm till Uppsala hela tiden... Men det är det ju värt om det går vägen såklart!