• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

RååSa BuBBlan skrev 2010-02-24 21:06:02 följande:
    jo kan talk to maj inbox if jo vant
    haha.. inte så lätt *plingar på*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

men gaah va svårt.. mätte på sovandes barn nu.. 12.6 på lillan o 15.5 på killen..
    vill inte att de ska va gigantiskta, men även att de ska kunna ha hela sommaren..

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2010-02-24 21:37:11 följande:
    jag hade några riktigt tråkiga avslut ikväll aquaflowerlinnena gick ju uselt, skulle behållt det i 104 iaf om jag vetat det
    jag missade en som jag hade span på!!!!! {#lang_emotions_cry} underbara knickers...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2010-02-24 21:40:17 följande:
    Milla gick förresten två små steg idag, min lilla bebis
    *klappar händerna* {#lang_emotions_sunny}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Fröken Gotland skrev 2010-02-24 21:41:15 följande:
    jag med :( säkert samma ;)
    aquaflowers i 68
    så fina..!!
    men kollade tv o här . så missa =(((
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Fröken Gotland skrev 2010-02-24 21:45:38 följande:
    hoppas med man hittar det..
    annars hoppsa jag på salg..
    hmm.. kanske borde spara pengar ist till salg??

shoppat MASSOR sista mån!!! hua.. {#lang_emotions_innocent}
    ska nog ta ut o växla pengar som sitter på t kontot ist =))
    baby o barn mässan kommer med.. funderar starkt på den.. sonen hörde att jag prata om att sova över på hotell..
    "mamma ska vi sova borta? ska vi åka nu? när ska vi det mamma? jag vill oxå följa med" {#lang_emotions_heart}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2010-02-24 21:46:14 följande:
    jaa det är skumt! de stämmer inte helt!! jag bad annacill mäta 28orna ordentligt med mätsticka och stack hon ner den ordentligt så var den 17.9cm enligt llm är de 18.4...
    men om de är 17.9 o de skiljer 1,.5 ?? så e 17 16.4 ? då kan inte sonen ha dom?
    o 28 blir för stora??  hans fot  e 15.5 nu...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2010-02-24 21:48:01 följande:
    Ja kanske fast hon behöver inga byxor. Elias behöver verkligen byxor, fast det blir nog några billigare byxor.. Vilka problem man har T-shirtarna tycker jag är jättefina. Jag tror att dom ska få varsin sån.
    gillar lindex 3 för 2
    o så kupong på det just nu.. 50 kr rabatt om man handlar för 150 kr.. billiga byxor då =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2010-02-24 21:54:38 följande:
    Ja, jag älskar Lindex velourisar Synd bara att jag har så långt till Lindex, och webshopen har ju så dyr frakt.. Frakt+expavgift är ju 59kr.. Lite väl mycket om man bara ska ha några enstaka plagg.. Men jag var ju faktiskt på Lindex i måndags och stod och höll i dom där snygga jeansen med stjärnor men dum som jag var så blev jag snål och hängde tillbaka dom..
    haha.. sån e jag med..
    beställa en knappis för 399, inga problem, men jeans för 249 ?? njae *asg* stog med o höll i dom i fre
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16