• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

gosmamman skrev 2010-02-23 21:51:06 följande:
    Lillronya och Butte- tack snälla ni för era lyck önskningar, det värmer. Ingen som vet nått om katvig baddärkten? Det var nån sm nämnde att molo hade en baddräkt? nån aning om vart den finns?
    jupp, jag va det..
    kollade på den innan idag o funderade på o klicka hem den..
    problemet e att jag har kollat hmm.. 10-20 shoppar idag
    haft tråkigt..
    *letar*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    gosmamman skrev 2010-02-23 21:51:06 följande:
    Lillronya och Butte- tack snälla ni för era lyck önskningar, det värmer. Ingen som vet nått om katvig baddärkten? Det var nån sm nämnde att molo hade en baddräkt? nån aning om vart den finns?
    www.annacill.se/show_product_pictures.asp

fanns i blå med..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Stormis skrev 2010-02-23 21:54:28 följande:
    jag vet, har i minnes. . inte bestämt mig än om jag ska göra mig av med mina egna 62.. sitter precis tycker jag, o sen ska blöjan bort när våren kommer - sommaren börjar..
    såå svårt..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MejaKiZnic skrev 2010-02-23 21:55:54 följande:
    Självklart du kanske har något i rätt storlek som jag vill ha Älgarna är underbara, dock är min samling liten.  Fattas knickers,linne och leggings på bilden men hallå en knappis och ett par byxor är väl inte för mycket  begärt

så vi får slåss om älgar då på salgen
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MejaKiZnic skrev 2010-02-23 22:07:24 följande:
    Jag är just nu ute efter skidflickorna och dalmatiner men hittar jag en söt älg så får vi slåss i klädringen haha
    har suit, knickers o klänning i dalmatin =)
    "vovve, voff voff" enligt lillan här
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MejaKiZnic skrev 2010-02-23 21:55:54 följande:
    Självklart du kanske har något i rätt storlek som jag vill ha Älgarna är underbara, dock är min samling liten.  Fattas knickers,linne och leggings på bilden men hallå en knappis och ett par byxor är väl inte för mycket  begärt
    vilken stl har du på kanin på bilden??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Stormis skrev 2010-02-23 22:16:22 följande:
    Fattar inte... Du har i 62 och lägger samma i minnes Köp säger jag , hi hi.

joo.. har knickers i 62.. men. ja.. vet ju inte.. inte lamm har jag inte.. hade de varit 68 så hade jag köpt !! men tvekar på 62..
    får väl se om jag får nåt hklöö...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2010-02-23 21:20:03 följande:
    ja vi håller oss också inne...luftfuktigheten är ju lika med noll liksom...o för mycket fukt klarar inte Maia av heller...måste liksom vara något mittemellan. Mateo mår bättre idag och är piggare. Maia fick också krksjukan när hon var 2 månader o blev alldeles slö o ville inte äta så hon blev inlagd. Mateo är istället gnällig o har inte velat göra annat än att äta, o även om han kräks så får han nog behålla en del.
    pengar på väg från mig =) syns i morgon stog det =) olika banker =)
    *orka inte maila när jag ändå e här*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2010-02-23 22:26:48 följande:
    då ska jag försöka hinna packa o skicka imorgon packade o skickade 72 paket idag
    {#lang_emotions_money_mouth}
    jag packade 65 paket i fre o lör.. tyckte de va nog..!!!
    packa när du har tid  =))
    tror hon har kläder så hon klarar sig nån dag till iaf
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2010-02-23 22:33:39 följande:
    kikar tillbaka igen och säger: sööta greta och storebror är såklart med fin lj2 söt din tös är i suit/kjol, förstår att du gillar det NU ska jag sååva
    tack {#lang_emotions_kiss}
    sov så gott =)
    Stormis skrev 2010-02-23 22:31:32 följande:
    Jösses, inte avis!!! Kom aldrig iväg till brevlådan idag, men postar imorgon *snälla sänk inte mina staplar *
    =)
    se syrran sålde va i 74 =(((
    men men.. =)) får väl se =)
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16