Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

stökmamma skrev 2010-01-31 14:23:28 följande:
    han är väl cirkus 1,34 och smal
    På HM finns brallor som heter cargobyxor, de är ganska ok med, om man vill slippa jeans. Går han med på såna tro?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    stökmamma skrev 2010-01-31 14:41:57 följande:
    vi kollade igenom hm på nätet men där dög inget, inte heller kappahl el lindex. ev hittade han ett par på ellos...
    Jobbigt med kräsna ungar.
    Hade en sån jag med, men hon är ju tjej och leggings funkade bra. Lite svårare med killar.
  • lillronya
    stökmamma skrev 2010-01-31 14:50:56 följande:
    ja... men ge han ett par "sunkbrallor " och han är hur nöjd som helst.. tror inte han vill ha leggings, tyvärr
    Det är så trist när de är den perioden, som vissa stannar i för evigt. Min man är en sån.
  • lillronya
    Helle skrev 2010-01-31 15:54:22 följande:
    Hej hej ! Nu har jag äntligen fått pysslat lite med T idag. Inga höjdargrejor som ska ut, men det kanske kan bli några kronor i a f.  Händer det nåt här el är det hellugnt?
    Hej!
    Vad duktigt!
    Här är det väldans lugnt.Vet inte vad folk håller på med egentligen.
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2010-01-31 16:17:23 följande:
    Min son är nu 140 precis och en smalis, han använder fortfarande 122 på NS jeansen, han har flera stycken men de börjar vara på gränsen nu..Tror absolut att 122 kommer att funka för er.
    Å vad bra där kom nån med koll på riktigt! Jag bara trodde ju att det var så.-)
    Det innebär ju att jag kan köpa dess fina till N också. Hon är 128 cm.
    Kan hon ha 122 då?
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-31 16:22:46 följande:
    Halloj i tråden!Igår hade mamman o pappan en egen dag, blev en dagstur till Gbg å spana in lute möbler  Såg en älg olycka på vägen *hua* bara ett par meter framför oss på motsatt sida på motorvägen kliver en enorm älg ko ut mitt i vägen, gubben min hinner skrika "nu smäller det" å pang så flög den stackars älgen flera meter upp i luften   Hon klarade sig och hamnade på vår sida, sprang efter vår bil och vi blinkade till mötande trafik.. Sen fick vi åka vidare och när vi en timme senare åker tillbaka så ser vi polis där och viltvårdaren som skjutit henne Hon kom nog aldrig bort från vägen.. *sorgligt* 
    Hej!
    Mysigt med en egen dag!
    Vad läskigt med älgen!

Nu ska jag köra barnen till sin farmor så att de kan duscha. Varmvattnet har frusit här.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-31 16:31:39 följande:
    Ja hon klarade sig ju efter smällen för att sedan bli skjuten Fy va jag tycker sånt e sorgligt!! Å nej!! Fruset vatten e ju sådär
    Ja det är det.

Fruset vatten är skittråkigt!
    Om vi sätter en fläkt framför vaskskåpet så fryser inte kallvattnet iaf. Alltid nåt.
  • lillronya

Å nu måste jag ju köra. Vill inte gå ut i det här kalla!!

Måste bara fråga först...
    Butte hur är det med Isabel??

• lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-31 16:42:43 följande:
    Hua va jag e fyndsugen alltså!! Skulle behöva snubbla över nån superduperrea
    Jag fyndade hummeldojjor på pludden för trevliga 275 kr, häromdagen. Tips?
  • lillronya

Hej igen!
    Tillbaka efter duschning inne i civilisationen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16