OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-12 10:40:00 följande:
Men ska jag ta 110/116 då? Jag verkar kunna stryka 98/104 direkt iallafall.Jackan då, OM jag ska ha en sådan, då måste det nästan bli 98/104 va?
ta 98/104 i jackan i alla fall! den är stor. hur lång är hon?? jag kan prova våra på isabel och alexande i em
Busbellan skrev 2010-02-12 10:44:37 följande:
Ja, hoppas dagis håller koll Bvc ger jag inte mycket för, jag vet hur lång tid det tog innan nåt hände när det gäller August, och det först efter att vi lehat på och det gör ju inte alla föräldrar
nä bvc är väl sådär ibland, men vårt bvc är faktiskt bra!
OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-12 10:46:24 följande:
Underligt! Man kan ju tycka att man vid den åldern vill ha uppmuntrat barnet till att äta vanlig mat, burkmat känns mer som bebismat eller nödfallsmat...Man kan ju inte vara så jäkla lat att man bara ger välling och sådant av bekvämlighetsskäl. Lagar dom mat till sig själva i vanliga fall?
jaa skumt
det SJUKA är att de gärna ger henne mat innan så att dom själv sen får äta "ifred"
usch vad hemskt det låter, förstår mig inte på dom!! dom har såå konstiga värderingar.. mamman sa ju tom till mig när lilltjejen var liten att hon inte ville ge henne mat oftare än var 4e timme för att hon tyckte att feta barn var äckliga
du kan tro att butte exploderade