Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

SmillaMilla skrev 2010-03-03 21:00:12 följande:
    läser i kapp kanske som du ser Missar ju en del när man kollar tv också
    jag är likadan. Hinner ju oftast bara kika in lite snabbt då o då o får läsa ikapp. Ni skriver för mycket Jag som alltid brukade hänga med så bra innan o skriva jättemycket hinner verkligen inte med längre...
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-03-03 21:01:35 följande:
    å liljan finaste suiten med flyplanen kom idag=).. me lööööööööööööw =) tusen tack för din assistans =)
    varsågod Ska kolla sen hur mycket pengar du är skydlig. Det är ingen brådska så jag tar det sen.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-03-03 21:07:12 följande:
    Liljan: Åhhhhh vad söt bilden på maia o mateo är!
    Tack Jag är helt KÄR i de lila/gröna ränderna. Vill ha ALLT så säg till om du ser det någonstans i 56-62-68 eller 104-116 Hittils har jag body i 56 & 62, suit i 56 & 68 o leggings i 104 o 116 o tröja i 104 också.

Jättefina bilder på Svea tidigare
    Jag är så dålig på o kommentera bilderna i bt men blir alltid lika glad över nya bilder
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-03-03 21:16:21 följande:
    ja bara du inte glömmer det =P men finns vella ingen risk haha.... ta det när pengarna tryter (läs shoppingkassan tryter)har din banknr sen innan =)
    ja precis, jag lär komma på det när kontot ekar tomt
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-04 07:54:39 följande:
    Jag har blivit moster..En liten liten tös kom till världen under lite dramatik vid 23 tiden igår och moster är förälskad!!
    Åh Grattis!! Får jag se bild??

Hur stor var hon?
    Jag tycker en prästkragefilt eller regnbågsfilt vore nåt, de är ju så underbara {#lang_emotions_heart}
    Och oj vilken dramatik, måste varit jättejobbigt för din syster. Min sambos hjärta slog inte när han föddes men hans mamma var så medtagen så hon hann aldrig fatta vad som hände innan de fick igång det. Men sånt är ju så himla läskigt...

Idag mår Mateo äntligen lite bättre Han fick sova vid ytterdörren o det hjälpte jättemycket med den kalla luften mot krupphostan.
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-04 09:27:31 följande:
    Tack Ligger en bild en sida tbax, hon e heeeelt bedårande  2900g och 49 cm lång.. Om man ska köpa suit till en sån liten tös och den ska passa bra i April, ska man då ta 56 eller 62? Skönt att Mateo är bättre
    ta 56, Mateo väger nu 3970gram och 53cm lång och 56 är fortfarande stort Jag räknar med att han kommer kunna ha det i april kanske...62 ligger låååångt bort, blir lagom i sommar
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-04 12:05:04 följande:
    Köpte en hjälmis på T den 25 feb som enl texten och bilden var helt ny med lapp. Betalde dagen efter. Människan ville ha 4 spänn i emballage/hanteringsavgift plus 12 spänn i porto. IDAG kom den i ett litet billigt kuvert med ett begagnat frimärke på som hon klippt ur från ett annat brev, mössan är tvättluddig som tusan och inte ny på de minsta sätt Blir fasiken vansinnig på folk!!
    inte min hjälmis du pratar om nu men den du köpte av mig ska du iaf ha 6kr tillbaka för, fick iväg den i förrgår o då gick den precis på 21 gram men hon tog den för 6kr
    Kan du länka till den du pratar om? Vill INTE handla av den säljaren!
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-03-04 12:14:30 följande:
    Tjolla OT men jag såg att Milo fått en cykel, vi tänkte ju också köpa en till Liam, hur stor köpte ni? Velar om vi ska köpa 12 el 14 tums.
    inte tjolla men jag har 14 tums till Maia, det hade hon i höstas med o det gick jättebra, fick bara sänka sadeln lite
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-04 12:16:59 följande:
    Å behåll dom 6.- du sötis  Den kom idag och är sååååå fin!! Tack!!
    vi kan ta dom tillgodo då, du lär väl handla någon mer gång av mig
    Ja den är ju jättefin men på Maia börjar det se lite dumt ut med hjälmisar Tur man har en ny att använda dom på fast jag tycker ändå det är finare på flickor...men i sommar kanske det blir lite hjälmisar på Mateo.
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-03-04 12:19:03 följande:
    Tar gärna emot svar från dej också. Ja för jag kollade på den 12 tums cykeln vi hade tänkt köpa nu och rekommenderad längd på den var 90-105 cm. Liam är ju 99 cm nu så det känns ju som en 12 tums kommer bli för liten ganska snabbt.
    ja Maia växte ju från 96-104cm på bara 3 månader så det hade ju absolut inte räckt länge med en 12-tums för henne.
    Tänk på att den mest kommer användas till sommaren o då lär han vara 105!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16