Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

butte: du e redo å komma upp för lite kosta shopping när ja säger t va=P..blir ju ett skånegäng då=)...kosta,  pop ska få in sin leverans typ 3 v i mars

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-03-07 08:49:07 följande:
    hehe hade varit skitkul! men hmm hur ska jag komma upp där har ingen bil..
    var ju nga från skåne som skulle upp=).... så du kan åka i deras bil=)....vet ju inte vart ni bor men ni bor vella rätt så samlat =P....
    funderar på om jag ska skicka ner mitt usb minne t dej =P..tro det blir lättare så kan du bara föra över alla arbeten du vill ha=) hur låter det?
  • Greksmurfen
    jompa skrev 2010-03-07 09:09:35 följande:
    Det blir nog 24kr för båda
    GAH jompan du får ju säga till om du ska lägga ut en sån där rensning .. maxen har ju 86 här å har ju bara 2 linnen med =S.... å vill gärna ha mer...
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-03-07 09:15:49 följande:
    ahh ja men det låter ju super åhh skulle du vilja göra det??? *gulle dig*
    kan du inboxa din adress=).. så skickar jag den sen =)..kan var dubeltter på den men du får kolla igenom att.. hoppas allt kommer med men som sagt det e mkt arbeten så kan ju missa ngt så du e medveten om det=)

ja visst låter det kanon =)....en danskträffi vxö=)...med shopping kan det bli bättre... tänkte handla vår yttrekläder till maxen =)... det e e typ det enda han behöver =)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-03-07 10:52:33 följande:
    Godmorgon...har precis släpat mig ur sängen. Mamma har tagit hand om barnen nu på morgonen så jag fick sova lite. Mateo o jag har hostat ikapp hela natten, väckt varandra om vartannat hela tiden. Smultron- inboxa hur det blev med den där åkpåsen o om den funkade i PT-vagnen. Någon som vet vart jag kan hitta den där småfolkklänningen som quiet thoughts köpt till lova?? Finns bild i hennes blogg. Jag vill ju helst köpa den från en svensk shop.
    gomorn =).. så du är i de smålänska landet nu =P... inte kul med hosta =S...

la undan en lila lurv i stl 68 i lördags, hann inte ner å hämta den men den ligger undanlagd iaf.. fixar det på mån em =)
  • Greksmurfen
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-07 10:52:40 följande:
    Hur stora är t-shirtarna från Molo? Tänkte om det skulle funka med 110 på en ca 1 meter kille :)
    blir nog lagom...kommer ta 92 till maxen i sommar då han är ca 80-81 cm just nu=)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-03-07 10:52:33 följande:
    Godmorgon...har precis släpat mig ur sängen. Mamma har tagit hand om barnen nu på morgonen så jag fick sova lite. Mateo o jag har hostat ikapp hela natten, väckt varandra om vartannat hela tiden. Smultron- inboxa hur det blev med den där åkpåsen o om den funkade i PT-vagnen. Någon som vet vart jag kan hitta den där småfolkklänningen som quiet thoughts köpt till lova?? Finns bild i hennes blogg. Jag vill ju helst köpa den från en svensk shop.
    liljan: vilken p& t har ni?? du fyndande den från usa va??=P...
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-03-07 11:01:45 följande:
    Greksmurfen: Vi har en Vibe (än så länge med bara 1 barn i ) men sååå nöjd.
    oki=).... ja det e lite viben vi ev kanske funderar på då den är LITE större än de övriga.. nu e det ju med tänkt  att kunna ha till 2 barn... ...finns det hårdlift til den ?? harför mej dt  lr e ja helt ute å cyklar
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-03-07 11:03:05 följande:
    Tack ja det är ju ingen brådska, du behöver ju inte ens skicka den utan jag hoppas vi kan ses innan den ska användas, lär ju inte vara lagom förränns till hösten Han kan ju inte ens ha 56 än Fast han nu väger 4kg och är 56cm lång
    oki=).. jag tog stl 62, den borde nog bli lagon till hösten hoppas jag.... man glömmer lätt hur små dem va;)... han börjar bli stor nu lilla killen =)....

jo hoppsa att vi kan ses inan=) =P.. men det lär vi vella göra hehe.. kostas pop kommer in ungefär 3 v i mars=) sa dem ja ringer å kollar.. så man kan dra dit då för å få första tjing på yttrekläder etc..=P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16