Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Tjollabolla skrev 2010-01-22 15:41:30 följande:
    Åh Äntligen kunde jag beställa från LLM! Hoppas hoppas det kommer på måndag!! Shit vilka listor ni har! Jag har ingen lista. Har hittils bara köpt en filt, Lastbilströja och 2 mössor. Vill ha massor till bebban, men kan inte riktigt med att köpa så mkt innan. Får bli efter att hon kommit . Prästkragar måste ju hit! Till Milo vill jag ha något med fiskarna, t-shirt om det kommer. Kanske ngt med raketer om det kommer i t-shirt. Lastbilarna köpte jag i långärmat för jag tyckte det var finast med blåa kantband, men dom kanske får flytta hit i t-shirt eller linne oxå sen
    Ja, jag var tvungen att ta lastbilar både m kort o lång ärm:) Detta raketprint... Var? Annars tror jag att jag har koll, men är osäker på vilket ni menar.

Inser också att lilla mirakel vägrar sända nyhetsbrev till mig:)
  • Ullis 10

Nu blev jag (sonen) med turkos jacka i lokala butiken.. Funderar över örnarnas vara eller inte vara - vad tycker ni? Har ju en massa bilar nu! Börjar bli väl mkt molo till lillkillen ...

• Ullis 10

Hjälp! Vad heter den danska butiken - nåt i stil med "kejsarens nya kläder"?

• Ullis 10
    jacao skrev 2010-01-22 20:48:49 följande:
    Nu blev det en Molo beställning till   Fina fina grejer, men lite ångest får jag
    Välkommen i klubben:) känner likadant:)
  • Ullis 10

Men ni.. är det ingen som känner igen en butik som typ heter kejsarens nya kläder eller nåt? Dansk? Storebror har snöat in på vingino o diesel..

• Ullis 10
    jompa skrev 2010-01-23 10:51:40 följande:
    Molos shofshell jackor från i höstas är det rena vinterjackor eller mer höst vår?Och hur är deras softshell i stl?Ska man gå på den stl som barnet har nu eller?
    Normala med drag åt små skulle jag säga - funkar höst o vinter, köpte den turkosa igår!
  • Ullis 10

OM nån köpt denimshortsen med stjärnor så vore det kanon med strl hjälp!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16