Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

SmillaMilla skrev 2010-02-08 21:31:05 följande:
    Åhhh vilken söt. Passar er bra Fin!
    Visst gör den
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-02-08 22:13:51 följande:
    Ja hade Bubblis varit kääär så hade jag nog åxå slagit till
    Ja då är det värt det!

Jag köpte ju fordonsbyxa/tröja från Kameleont och himmel, jag vet inte om det var bra eller dåligt! Det är numera det enda han vill ha på sig. Ikväll har jag tvättat det för andra gången så han kan ha det imorgon och han fick det i fredags
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2010-02-08 22:21:22 följande:
    Jag förstår honom faktiskt för den tröjan var såååå fin!!Synd att den var lite liten i storlek för den vi har lär inte räcka så länge till August Men ci kan ju skicka den till Milo sen
    Ja den är riktigt fin! Tröjorna var ju underbara, så mjuka och sköna. Jag tog 104 till Milo och även om dom var stora så var passformen så fin att den satt riktigt bra.
    Jag köpte ju byxorna med stjärntröja till, men han vill hels ha både byxan och tröjan så det verkligen ser ut som jamas
    Ja ni kan nog skicka hit den sen för han kommer aldrig gå med på att vara utan den
  • Tjollabolla
    melizza skrev 2010-02-08 22:23:45 följande:
    vad söta dem är dessa barn dem är verkligen fina dem verktygen....har med köpt sådana till Stella fast i rosa.....hon älsar sina verktyg och brukar säga att hon ska iväg och jobba med sin "jobbarlåda" (snickarlåda från Bamse) men hon vill gärna ha jobbarbyxor för det glömde ju tomte ta med sig till henne ( hon fick ju byggarlådan ifrån tomten ) hade inte Milo en blå fristads byxa?? vill nog få tag på den fast vet inte heller om det är så bra
    Joo det har han! Dessa förbannde byxor... Tack o lov har han lyckats glömma dom nu under vintern men han kommer väl snart dragandes med dom igen när han kan va ute och Jubba som han säger . För han duger endast Molo verktygs t-shirt till dom byxorna, bara det att den är alldeles för liten nu. Storlek 92! Måste försöka hitta större...
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2010-02-08 22:28:14 följande:
    Klart han vill ha tröjan och byxorna ihop Jag tog 116 till August, men den sitter verkligen precis, velourbyxorna i samma storlek däremot är ganska stora och de är i en helt underbar blå färg
    Ja dom är stora! Vi har 104 i dom oxå och dom är veerkligen stora. Milo är ju bara 98 lång så det ska ju va lite stort. Tycker deras verlourisar sitter grymt fint på. Måste ha dom blåa byxorna med!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Milo skulle upp redan halv åtta och direkt ha sina jäkla fordonskläder

Väntar på mina föräldrar som kommer hit strax o äter frukost, dom har varit i Dominikanska Republiken i 2 veckor o Milo är eld o lågor över att få träffa "moffor" igen.

Jag vill ju ha rosa/grönt katvig! Ska inte det komma?? Eller det kommer mer...?

• Tjollabolla

Hej flickor!

Äntligen fick jag lite lugn och ro,mamma o pappa tog med sig Milo till Maxi

TACK söta Smultron för finaste underbaraste fleecen!! GUUUD Så ljuvlig!!!

• Tjollabolla
    Greksmurfen skrev 2010-02-09 14:07:43 följande:
    jo men denna var visst som en mesnblödning sa hon så det e ju inte att man bara mrker lite grann..=S.... så ja håller tummar å tår...
    Kan hon inte få åka in och kolla det? Hur långt har hon gått? Jag har blött både gångerna, men har tjatat till mig ett vul så man får det kollat.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16