Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

hur små/stora är/var höstens jr lurvar?

dvs en 92 jr var mkt större än 92a baby eller var de lika små som baby?

• Kristyr
    Kristyr skrev 2010-02-14 10:58:44 följande:
    hur små/stora är/var höstens jr lurvar?dvs en 92 jr var mkt större än 92a baby eller var de lika små som baby?

buffelipuff!
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-02-14 13:13:58 följande:
    TACK! Nu har jag shoppat
    Vad blev det??
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-02-14 13:27:06 följande:
    Jag beställde t-shirtarna men jag får ingen orderbekräftelse eller det står inte heller något där på "min sida" att jag lagt en oder. Men den blev ju godkänd o klar direkt.
    De kommer väl inte in till butik förrän i nästa vecka, så är det iaf på alla andra som har NS som har skickat mail idag..

Sugen på turkosa hooden, eller den kommer jag köpa. Sedan funderar jag på shortsen.. men vet inte hur de set ut på.
    ängeln83 skrev 2010-02-14 13:36:58 följande:
    Hej hej flickor.Kikar in en runda medans det är lugnt i huset, Meja sover och Liam och sambon är på hans jobb och åker hjullastare = lycklig son Igår hade vi dop för Meja, hon skötte sej utmärkt och somnade nästan direkt, Liam bröt dock ihop totalt när dom skulle hälla upp vattnet, han tyckte dom skulle göra det imoooooooooooorgon Ååååh, äntligen lite NS, sitter här och klurar på en liten beställning, Liam behöver verkligen kläder just nu.
    åhhh vi har tittat på hjullastare ute idag....
  • Kristyr
    LJ2 skrev 2010-02-14 13:52:17 följande:
    plingade på dörren nu.. "det här e till Felicia" o så lämnade han fram ett alla hjärtans dag kort åt henne, sen gick han lika fort
    {#lang_emotions_sunny}
  • Kristyr

LJ2>  åååååhhhhhhhh vad gulligt! Modig kille! {#lang_emotions_heart}

• Kristyr

NS som jag SKA HA!

Svart mössa

Turkos hood

NS som jag dregglar funderar på:

Summerblue jeans var fina men behöver nog inga jeans just nu...
    Denim Bright var med fina..

Nova Star - Denim Shorts Washed ev vill se dem på nått barn..

Kommer det inga "solhattar"?

• Kristyr

Smultron> blev det nån {#lang_emotions_heart} present till gubben idag?

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-02-14 14:49:49 följande:
    Japp- det blev en iPhoneJag fick en hjärtansbakelse och okej på att beställa nytt köksbord med stolar

men du skulle ju ge en klocka... så det blev en iphone istället.. {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16