Smultronhjärta skrev 2010-02-12 10:18:52 följande:
Nä vissa gilar det inte alls vilket jag gillar när det gäller köandet Jag som är gammal scout hade det som krav när vi letade förskola Friskt luft=friska barn Det är som gjort för Max också! Nackdelen är att jag numera får vara ute gaalet mycket de dagar han inte är på dagis*kallt för Smultronmamman*
men det är ju ingen match för smultronmamman som gammal scout *hoho*
Smultronhjärta skrev 2010-02-12 10:27:54 följande:
Jojo men tio år som scout har resulterat i att ideologin lever men att bajsa i grop,ligga i ett rökigt vindskydd,såga ved,stormköka och knalla med 25kg på ryggen skulle jag nog inte göra om jag så fick betalt för det
*hihi*
fick nöja mig med mulle när jag var liten i organiserad form. Sedan var det tälta i skog med familj som gällde och tälja pinnar.. Och mamman här blev miljömupp, pappan blev med det av någon anledning och de känns som han har blivit det ännu mer under våra år tillsammans.. Båda tycker att barnen ska gå på ut och skur förskola/dagmamma...
kommer ni ihåg att jag berättade om en vän som hade en dotter som var liiiiiten i växten och sen i utveckligen?? hon är nu 21 månader väger 9kg och kan fortfarande inte gå