• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-01-15 17:55:57 följande:
    poff vad du e konstig
    Ja men det var ju inget nytt

Här är lurvarna, hittade visst en Moloflecce också som jag hade glömt bort
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/php02fj1f.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • LJ2

www.familjeliv.se/Hem/lj2/galleri.php

nu har jag lagt in i mitt galleri.. orkar inte lägga in alla kort i bt
    linnen o knickers med o utan blöja, o olika stl på båda barnen..

skiljer inte mycket mellan slända o lamm tycker jag..
    vet inte om jag ska behålla eller inte..
    e ganska stora, men så fina..
    men.. sonen kan lixom ha den nu.. ska jag vänta typ 1½ år på o använda den???

* 3 underbara busfrön *
  • Tasha78
    LJ2 skrev 2010-01-15 18:14:52 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/lj2/galleri.php?cur_alb... nu har jag lagt in i mitt galleri.. orkar inte lägga in alla kort i bt linnen o knickers med o utan blöja, o olika stl på båda barnen.. skiljer inte mycket mellan slända o lamm tycker jag.. vet inte om jag ska behålla eller inte.. e ganska stora, men så fina.. men.. sonen kan lixom ha den nu.. ska jag vänta typ 1½ år på o använda den???
    woow vilken fin tapet
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2010-01-15 18:14:52 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/lj2/galleri.php?cur_alb... nu har jag lagt in i mitt galleri.. orkar inte lägga in alla kort i bt linnen o knickers med o utan blöja, o olika stl på båda barnen.. skiljer inte mycket mellan slända o lamm tycker jag.. vet inte om jag ska behålla eller inte.. e ganska stora, men så fina.. men.. sonen kan lixom ha den nu.. ska jag vänta typ 1½ år på o använda den???
    Jag hade aaaaaldrig sålt vare sig sländor eller lamm{#lang_emotions_heart}
    Vissa print är helt enkelt för fiina att släppa, jag har en ny kaninsuit stl 92 i Lovas växalådan just därför
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2010-01-15 18:18:39 följande:
    Jag hade aaaaaldrig sålt vare sig sländor eller lamm Vissa print är helt enkelt för fiina att släppa, jag har en ny kaninsuit stl 92 i Lovas växalådan just därför
    ohh.. kanin hade ju varit nåt!!
    joo.. e ju därför jag inte vet.. sländor e väl sådär.. fin, men inte ett {#lang_emotions_heart} för mig..
    älgar e mer.. o gamla butterfly..
    lamm e fiiin, men får vänta så länge.. !
    men vet inte.. kanske e värt det ?
    Tasha78 skrev 2010-01-15 18:17:05 följande:
    woow vilken fin tapet
    tack
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Theina skrev 2010-01-15 18:18:32 följande:
    Varför är där inga bilder på est??
    tror inte hon hunnit det än.. kollat med jämna mellanrum.. först va det bara lite text, utan bilder..
    sen nya kategorier under molo 2010, o sen info om vad som finns.. tror bilder kommer snart.. hon håller nog på med det nu.. =)
    *beställde ändå, vet hur de ser ut ju *
    * 3 underbara busfrön *
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2010-01-15 18:21:41 följande:
    tack
    Jag är lite halvkär i sländorna, den suiten hade hängt på galgen länge och inte ropat på mig alls men vad printet växte när det väl kom på{#lang_emotions_heart}

Lammen är alltid lammen liksom och garanterat inget som du förlorar pengar på att ha i garderoben ett tag. Vill du inte ha den när den väl passar så finns det lätt en marknad för den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16