• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2010-01-15 17:48:23 följande:
    Nu är det alltså Max lurvar som jag pratar om..Lova har ett gäng också Jag har faktiskt rensat ut två nya lurvar som jag inser att jag inte längre är kär i..hade köpt likadana väderlurvar till Max och Lova men kärleken tog visst slut
    haha..
    ja e man köpgalen så e man
    men dom e ju faktiskt fiina med
    men, vissa plagg tröttnar man på innan man ens tagit bort lappen.. tyvärr..
    Buttelina skrev 2010-01-15 17:50:23 följande:
    åhhh fint
    jaa.. =)
    sommarkläder nästan allt visserligen.. men men..
    t-shirts ska med få flytta hit snart.. om de jag vill ha kommer upp nånstans bara

o ev knickers till max.. får se.. annars kan nog syster ha de sen.. kanske..
    o nån bodysuit väntar jag på i svensk butik.. i rätt stl...
    * 3 underbara busfrön *
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-01-15 17:53:10 följande:
    Oj då! Du är ju värre än Butte Milo har 3 lurvar. Jag funderar på att släppa Leaf så jag kan köpa nån annan. Är inte så kär i den...
    ja 18 lurvar till EN onge jag hade 13 till TVÅ!!
    Ullis 10 skrev 2010-01-15 17:53:39 följande:
    Jag ska sälja brun m luva, blå m svart kant, men leaf vet é 17...  Den måste nog stanna.Likaså turkos m orange kantband - jättefin. Ni ser bara fyra stycken - illa! (Iof fyra pop ws, samt lite vanliga Molofleecar också:)
    turkos med orange kantband är superfin
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Theina
    Buttelina skrev 2010-01-15 17:52:31 följande:
    åhh kan du inte fixa en bild med dom på din 4åring?? sitter här och velar angående strl
    jovisst. ett ögonblick
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-01-15 17:53:41 följande:
    Ok jag ska knäppa en bild*brb* JOHO- det var inte alls svårt ju, den bara "poff" dog
    poff vad du e konstig
  • Buttelina
    Theina skrev 2010-01-15 17:55:38 följande:
    jovisst. ett ögonblick
    åhh vad du är gullig
  • ängeln83

Godkväll girls.

Kul med lite nytt Molo i BT *dregglar*
    Hoppas på leverans på måndag. Tråkigt nog så hittar jag inte så mycket till Liam, men tjejsidan är verkligen toppen. Men jag saknar bodys...jag vill ha en kombo med flickregnbågen och stjärnorna.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-01-15 17:56:43 följande:
    Godkväll girls.Kul med lite nytt Molo i BT *dregglar*Hoppas på leverans på måndag. Tråkigt nog så hittar jag inte så mycket till Liam, men tjejsidan är verkligen toppen. Men jag saknar bodys...jag vill ha en kombo med flickregnbågen och stjärnorna.
    kan bara hålla med dig... där...
  • Theina
    Buttelina skrev 2010-01-15 17:56:32 följande:
    åhh vad du är gullig

SÅÅ FINT!!!! jag ska lätt behålla dom till henne.. sitter helt perfekt, så jag hoppas hon inte växer så mkt nu till sommaren..

Jag kan inte lägga upp bilden i mitt galleri? men jag kanske kan mejla dig bilden?
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-01-15 17:56:43 följande:
    Godkväll girls. Kul med lite nytt Molo i BT *dregglar* Hoppas på leverans på måndag. Tråkigt nog så hittar jag inte så mycket till Liam, men tjejsidan är verkligen toppen. Men jag saknar bodys...jag vill ha en kombo med flickregnbågen och stjärnorna.
    prästkragar body finns hos est iaf..
    * 3 underbara busfrön *
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2010-01-15 17:50:23 följande:
    hej och hå din galning hur man gallrar?? man tar foto på alla och lägger in bild här så hjälper vi dig har du en brun så bort med den åhhh fint
      japp håller okså på att brun ska bort 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16