Zvartaliljan skrev 2010-02-07 13:06:13 följande:
det roliogaste är ändå när han trycker på snoozeknappen hela tiden i sömnen så att han till slut vaknar för sent, och skyller då på att väckarklockan inte ringt Eller som den gången då han trycker på snooze o jag frågar honom om han inte ska upp men nä svarar han, han har sovmorgon. Då säger jag att han måste ju meddela dagis det då (det var när jag var sjukskriven o han lämnade) så då ringer han dom o säger att maia blir sen. Helt groggy i rösten så de måste undrat...sen vaknar han ett par timmar senare hyperstressad för att han missat första lektionen (hade alltså inte sovmorgon alls) o han MINNS INGET av det han gjort ett par timmar tidigare! Han ringde alltså t.o.m dagis i sömnen!
det är som en klon av rickard....han har 8 alarm insatta på olika tider, helvetet börjar runt halv 5 och ja halv 7 tror jag att han går upp själv om inte så är det jag som sparkar upp honom då. Helt otroligt kan man tycka. Han kan också hålla långa samtal med en då han sover *asg*
skrämmande.....
lillronya skrev 2010-02-07 13:13:18 följande:
Allt är bra här. Lugn söndag. Ska snart åka till en kompis så att småttarna får leka lite.Bra hos er med?
härligt...här är vi fortfarande sjuka men på bättringsväg...