Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-22 20:45:02 följande:
    Gärna-vilka dagar kan ni?
    Alla dagar . Visserligen bvc imorgon och jag ska till optikern på ons kl 17. Fre ska jag och JsN ses. Så det är bara att välja fritt .

OT Håller sig Lindex jamasar bra? Älskar fina suitsen, men börjar bli lite trött på att knäppa alla knappar på morgonkvistens mys när hon går utan blöja och på toa var 20 minut...
    Tex http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7267113&styleid=7267111&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Helle skrev 2010-03-22 20:48:52 följande:
    Smultron: du kanske kunde skapa en tråd för, oss "danskar som inte vill stå i vassen sommaren 2010" där vi kan peppa varandra stenhårt, samt få lite tips och trix Vore inte helt fel Du är ju inspirationen menar jag.
    Ha ha . Eller en FB-grupp .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-03-22 20:54:32 följande:
    Ska vi säga torsdag då? Förmiddag ngn gång-jag måste gå min extremt trevliga powerwalk först
    Thursday it is! Ni är välkomna när som, gissar att du inte vill ta walekn här, vi är ju inte så snabba. Alt så får vi ett j-a tempo med K fastspänd och ylandes i vagnen . Skämt åsido, powra du och kom sen. Men bara typ ungefär när och hänger Maxen på?
    Helle skrev 2010-03-22 20:56:26 följande:
    Ja, och du kanske kan komma med tips .. om jag inte har förstått det helt fel så är du inne på den linjen yrkesmässigt?
    Fast dietisttips är sååå satans tråkiga när det gäller anti-vass-form . dessutom har jag jobbat mest med undervikt så det är inte min starka sida heller. Enda fungerande tipset är ju dock att äta mindre än vad man gör av med... Sen hur man gör det finns ju tusen sätt på. Ofta kommer kvinnor väldigt långt på att radikalt dra ner på fika och godis etc...

Nä ni, nu är det Saltön och makens datortid.
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-03-22 21:54:55 följande:
    Japp- har varit med sen jag var 16 Vi satsar alltid på så mycket hud som möjligt eftersom vi oftast är något sliriga och behöver fjäska till oss poäng . Ja det är en tävling, så det finns massor nyktra tävlingsinriktade på plats också Brukar blir runt 500-600 som går
    Jag och Otto hade nakendräkter en fest. Fast liksom tvärtom . Jag sydde, men har ingen aning om var de är dock. Tror jag gick och höll i snalen hela tiden, var liksom omöjligt att låta bli *förtåelsen för dem har ökat*. Liksom perfa handtaget .

Nä, nu ska jag sova i tid, kram på er.
  • Stormis
    lydiaz skrev 2010-03-23 13:25:48 följande:
    senaste inköpet www.funkybaby.se/anorak-hjorth-sky-p-1719.htm... , visst är den underbar !!!
    Fin!
    MEN vilken dålig bild. Och så ser de flesta ut i shopen . Skrynkliga kläder fotade ur grodperspektiv. På en del bilder är de tom skuggade av hand, linsskydd eller liknande. Inga säljande bidler direkt {#lang_emotions_undecided}.
    Helle skrev 2010-03-23 13:54:06 följande:
    Jag tror också att den kommer passa fint till. Och ska också ta en sväng till maxi lite senare
    Fiiiinaste djungelmössan i matchande gym, men omatchande suit {#lang_emotions_heart} TACK!:
  • Stormis

Smultron (citeringen funkar inte...): Eller hur...? Och då behöver ju du heller inget nytt objektiv nu .

• Stormis

Lillronya: Så fick jag med en gång. Jag löste ut det. Kostar 15 kr + mellanskillnaden på felfrankeringen tror jag. Å säljaren hade mage att inte betala tillbaka {#lang_emotions_demon}. Å dessutom var det ett par sandaler I ETT VANLIGT KUVERT! utan avs så det hade tagit en månad på sig... Men som i ditt fall, jag hade nog löst ut det iaf och hoppats att säljaren är schysstare än min.

• Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-03-23 14:28:52 följande:
    Stormis: Joho då jag behöver alltid objektiv Men i detta fallet så handlar det ju om business och då borde mer ljus användas när man tar bilderna-allt för att få fram färgerna,printen etc..Det är ju sånt som säljer
    Så du tycker tex inte att denna bilden är bra då {#lang_emotions_dreamer}:

PS Om berörd läser detta så ta till dig detta på ett positivt sätt .
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-03-23 14:46:09 följande:
    stormis - vad är det för söt mössa Mateo har typ bara kikkidmössor och molohjälmisar. Skulle nog behöva några beanies.
    Åh, har du missat dem??? Det är en sk Åre-mössa/Fritiof. Finns i två stl. Karla har den vanliga (typ som katvigs tvåor) och sen finns det en babymodell, dvs denna. Har köpt på underbara Småtting. Vet att Babyshop har lite med. Mössorna är oftast ganska unika då det är en tjej i Åre som syr dem av stuvpartier. Har tex hittat ett Molotyg på dem en gång . Tidigare ha de nästan alltif varit blommiga, men vårens hittills är lite mer "killiga" med djur etc. Mkt JNY-tyger är det nu med, bl a hennes söta apor och moln för dem som inte hunnit tröttna på det.
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-03-23 14:59:00 följande:
    hur stort huvud har din lilla kille då? Mateo kan t.ex fortfarande inte ha Molos hjälmisar i strl.S. Hollys i 56 funkar och Kik kid i 0-2månader
    Mätte idag och nu har han 41. Han är ju inte minsta killen på planeten . Skulle gissa att Molos S sitetr bra på honom nu. De nya i 3-6 mån vi har här hemma är för stora. Mössan på bilden är apsolut inte stor, snarare tight. Om jag mäter är den knappt under 18 cm bred och 14 cm hög. Den ju dock sydd att vara lite toppig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16