Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Vad ledsen jag blir, mina hel dresser börjar bli för små. Hur skall jag kunna leva utan dessa underbara plagg{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_cry}

• nikki2006
    Tjollabolla skrev 2010-02-02 13:29:53 följande:
    Tack! Det känns så overkligt. Jag är såå nervös. När är det dax för dig?
    Bara 10 dagar kvar, håll ut vännen. vad spännande att få sniffa söt bebbe{#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    LJ2 skrev 2010-02-02 13:36:14 följande:
    jag har samma problem.. eller.. hon börjar bli så stor rättare sagt, o gå på pottan, så vi kan inte ha dom =(( inte smidigt med knappar om hon ska springa o kissa ju.. visst, som pyjamas.. men jag tycker dom e för fina för det.. älskar suitsen!!!
    Jag använder bara dem som pyamas men de är ju perfekta ju. man behöver inte vara orolig att de skall ha naken mage på natten om de sparkar av sig täcket osv. Buuuhhhuuuu{#lang_emotions_cry}
  • nikki2006

tittade bara in en snabbis, skall ut med vovven och sen börja med t. Tänkte chansa lite och kasta ut lite vår jackor och sommarlinne. Tror ni det funkar nu redan??? jag vet ju att jag köper sånt nu och tänkte att det kanske fler gör

• nikki2006
    Tjollabolla skrev 2010-02-02 13:37:34 följande:
    Tack sötnos! Ja nu är det bara en lång väntan... Men 10 dagar till ska jag väl klara hoppas jag!Nu ska jag försöka mig på ett tandläkarbesök med Milo. Hmm. Hur ska detta gå!
    Försök vila allt du kan, men tandläkern får du gå på tyvärr. men sen vila upp dig föe det är mycket jobb i början. Ens om vill vara vaken på dagen och en som vill vara vaken på natten
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2010-02-02 13:38:24 följande:
    Hon måste verkligen växt! Milo är 98 lång och kan fortfarande ha suitsen från i våras i 92 som jamas!
    Jessie är ca 95 lång men ser båda på armarna och benen att det fattas ca2 cm. Kommer ha dem ett par månader till abra för att jag inte kan slita mig dock
  • nikki2006
    LJ2 skrev 2010-02-02 13:39:36 följande:
    jag har som vanliga kläder, men med en kjol till.. vill med ha heldress på natten, mina barn sparkar med av sig täcket.. men lite svårt o släppa att dom växer så mycket ju.. liten blir stor lixom.. =(( kan ha ett litet tag till som pyjamas iaf.. liitet tag som vanliga.. men börjar ha mer o mer tröjor o byxor nu.. tyvärr.. =((
    Ja det är också fint till{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    LJ2 skrev 2010-02-02 13:40:34 följande:
    linne letar iaf jag efter året om!! spela roll att det e vinter?? min son sover i linne mellanåt dessutom.. *såå varm av sig!!*
    Ja men då får du ha lite koll i eftermiddag och  ikväll då hi hi{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    LJ2 skrev 2010-02-02 13:43:59 följande:
    vilka stl ska du ut med??
    Allt från 86-110 Håller på att fota nu
  • nikki2006
    LJ2 skrev 2010-02-02 14:36:31 följande:
    jag tycker man kan ha flera saker i samma tryck har klänning, mössa, linne o knapptröja i samma tröjor används ju fram till maj?? juni ? beror lite på när man får värme, regninga dagar kan de va kyligt med, då har mina barn tunna långärmade.. *tips för att inte ha dåligt samvete över för mycket i samma *o som du sa.. under klänningar har man långärmade med.. 
    Jag är också sån, hittar jag ett print jag gillar så köper jag ALLT i det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16