Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Nu är jag riktigt förbannad på en på tradera{#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_yell}

• nikki2006
    h80 skrev 2010-01-26 19:57:49 följande:
    Är alla vårens babyklänningar stora, eller tror ni jag kan ta en i storlek 86/92 till min tjej som kommer vara ca 80cm i sommar?
    jag hade tagit 74/80 till henne om hon är 80cm
  • nikki2006

en idiot på t hon hade inte fått sin vinst av mig så jag kollade upp det och hon hade inte satt in pengar. När jag skall maila henne om det så ser jag att hon bifogat kvitto på insättningen och ser då att hon ändrat en siffra i kontonummert.
    När jag påpekar detta snällt att hon satt in fel så säger hon att det är kontot hon fått från tradera och att allt är mitt fel.
    MEN HALLÅ JAG HAR AUTOMATISKT  VINNARMAIL OCH ALLA ANDRA DENNA MÅNADEN HAR JU SATT IN.{#lang_emotions_yell}Hon var mycket otrevlig och sade att det var jag som strulade. men herre gud, hur kan det vara mitt fel när hon läser fel på siffrorna och sätter in på fel konto{#lang_emotions_yell}
    Blir så dj__la förbannad

• nikki2006
    Busbellan skrev 2010-01-26 20:06:46 följande:
    gahh, ja man blir ju tokig på sånt folk
    Ja hon verkar inte fatta nånting, konstigt med för hon har inga negativa så jag fattar inte varför hon beteer sig såhär. och såklart blev jag ju förbannad tillbaka så vi får väl se vad hon svarar nu.
    Är ju inte mitt fel att inte hon kan läsa siffror rätt{#lang_emotions_frown}
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2010-01-26 20:09:53 följande:
    fy vad less man blir
    hej sötis, fattas du nåt???{#lang_emotions_dreamer}
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2010-01-26 20:13:19 följande:
    om jag fattas nått
    Jag skulle lägga ut klänningen den rosa jag köpte av dig och hittade lite saker i fickorna som jag är säker på är dina
  • nikki2006
    Busbellan skrev 2010-01-26 20:06:46 följande:
    gahh, ja man blir ju tokig på sånt folk
    Nu mailade hon tillbaka och menade på att hon inte sagt att det var mitt fel och att hon fortfarande ville köpa varan så vi får väl se vad som händer nu{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2010-01-26 20:19:57 följande:
    hahah är det sant isabel älskar att lägga saker i fickorna vad var det för nått??
    en använd napp och lite olika saker man kan göra halsband av, pärlor och sånt
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2010-01-26 20:21:42 följande:
    ojjj haha hur fanken kunde jag missa det hah tur det var till dig jag sålde den
    ja hi hi hi, jag missade det med, såg det när jag skulle fota den och fickorna stod ut lite, då hade Jessie haft den hela dagen utan att jag såg nåt Nikki älskar också att lägga allt i fickorna och väskor och påsar hi hi
  • nikki2006

Det dröjde mig 2 1/2 timme att komma hem från jobb idag. brukar ta 25 minuter{#lang_emotions_surprised}Helt igen snöade väger folk som ligger i 20 km i timmen, olyckor och fast snöade bilar och avspärrade vägar suck. När skall det bli sommar??????????????

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16