Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Godmorgon! Här är lilla damen hysterisk, det är ju en vovve på bolibompa!! Haha, hon älskar verkligen hundar, allt hon ser är bara "vovve vovve" nu

Vad gör ni då? ÅHH vad jag vill ha vår nu!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    mysungarna skrev 2010-03-18 08:11:26 följande:
    Aaa ska kolla på dom med...vill ju komma ner i en mindre vagn UJ känns så klumpig och dra runt på i bilen osv. *hukar mig så ingen bugaboo fan ser mig*Jag tycker bugaboo är den snyggaste vagnen som finns men den är så sjukt opraktiskt. Minsta lilla teräng eller snö som det varit nu och så tar det stopp. Bee tycker jag inte om formen på. men tusen tack för tipset.
    {#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_demon}

Jag älskar min bugaboo!
  • solouniko
    mysungarna skrev 2010-03-18 08:17:41 följande:
    haha jag med  men bara inne i stan här ute ibland snö & ishålor så blir jag galen. gubben totalt vägrar den *sur gubbe*någon som har emmaljunga scooter?den verkade ju skittuff
    Jo det är klart, vi bor inne i stan nu så jag sålde mina vinterhjul då dom aldrig behövdes. Nu när vi köpt hus så ska vi ta dit en skruttig och asful gammal emmaljunga att ha till och från dagis osv när vägarna inte hunnit plogas. DÅ är ju inte buggan optimal precis
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-03-18 10:49:37 följande:
    Hon har 44cm i hattmått och Katvigs mössor lär sitta bäst till hösten även på henne.Du får köra Katvighjälmisar i vår istället
    Milla har väl 43-44 cm kanske runt huvudet och hon har några katvig mössor i stl 1. Liiite stort kanske men hon kan absolut ha dom! Sitter ungefär som NS mössor i storlek S, finns nog bilder i galleriet och i BT. Så Lova borde ju också kunna ha dom då
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-03-18 15:00:53 följande:
    ja!VAr har du hittat den?
    Kan inboxa om du inte beställt från stället jag tipsade om igår? {#lang_emotions_dreamer}
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-18 15:01:21 följande:
    Busbellan tror jag de va rea än på butiken vid dig?
    Just ja! Joo, söker du nått speciellt?
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-03-18 15:05:02 följande:
    Gärna inboxa. Beställde inte från tipset i går. Men kanske blir billigare där än i sverige i alla fall.
    inboxat
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-18 15:06:56 följande:
    lurv overall i 56 eller 62 brun eller lila, små suits, små hjälmisar, molo baby bysser i 56
    Hmm okej, tror det finns brun kvar ännu i 56. Och pins byxor och även de mörkgrå med stjärnor i 56.. Annars är det nog birdie, cartoon och babushka suit som finns kvar i smått tror jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16