Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Buttelina skrev 2010-03-06 21:35:54 följande:
    hmm men isabel blir 5 år.. och 5-6 år är slut...är 6 år till vuxen för stor då tro
    Beror väl på hur stort huvud hon har Men ja, den blir nog för stor. Jag kan ha den med lite växmån Haha. Vilken var du ute efter? Finns den inte i storleken mindre då, S?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-03-06 21:44:57 följande:
    alltså jag gillar ju inte mössor som sitter på gränsen  hon har ju alltid katvig strl 3 .. nä fanns inte s heller...
    Aha okej. Ja jag gillar också när dom är lite stora.. Vilekn färg söker du?
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-03-06 21:50:38 följande:
    söker limited edition..
    Haha okej Fiina! Min butik fick in geggamoja igår, helt kääär i allt som vanligt. Men alltså klänninge, I LOOOVE! Milla måste ha! Limited edidtion var dock restade, hoppas på något fint mönster i xxs
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-03-06 22:11:16 följande:
    haha jag får nog prova lite geggamoja mössor tror jag bestämt
    Absolut, mina favvisar Sitter perfekt på Milla iallafall! Men nu när hon växt till sig litegrann och kan ha katvig och NS kan man ju varera sig lite mer. Tidigare hade hon baaara underbara geggamojor i olika ränder Exclusive är ju också APsnygg!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-03-06 22:19:48 följande:
    heeej vännen hur går det med kissekatten? exclusive
    Ja det är dem som finns i vitt och svart också står det stort #geggamoja" i pannan typ. SNYGGA
  • solouniko
    jompa skrev 2010-03-07 08:12:23 följande:
    God morgon tjejer.Hade en hyfsat bra runda på T igår Trodde inte jag skulle sälja något igår, la mest upp dem för att slippa lägga ut på en söndag
    Verkligen Ska betala nu, vad tror du frakten blir för både byxan och linnet?

Godmorgon!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-03-07 09:05:13 följande:
    dom där byxorna kan du skicka hit istället
    Vem ska du ha dom på? Knickers eller? Dom lär ju vara stooora på barnet men till sommaren/hösten så. För 59kr får dom gärna ligga i växalådan ett tag Tips på överdel till? Har ju inget med bagdes
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-03-07 10:30:36 följande:
    Kanske lite Om jag bara hade låtit bli sista Minttun runt två-halv tre eller vad klockan var så hade jag nog mått liiite bättre iafFör att sluta tycka synd om mig själv så tog jag köp nu nyss,får hoppas att liten Lova kan ha den i typ augusti www.tradera.com/MOLO-BODYSUIT-STL-80-HELT-NY-...
    Haha jag har provat den i 74 på Milla och den kommer hon absolut kunna ha till sommaren. Tycker de är stoora
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16