• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

God kväll

Idag kom sonen hem med en av sina bästa Molo-tröjor med ett hål på magen. Hur gick det till liksom?
    Och det löste sig med Småfolk-hooden också Så nu är jag även ägare till en grön hood. 
    Har läst tillbaka och ser att ni har en insamling. Jag är också gärna med om någon vill inboxa.
  • Helle

Måste beklaga mig lite, men fy vad dåligt T går. Inte för att jag har kört 1 kronas, men 99 kr för en Katvig velourtröja i fint skick borde väl ändå gå att bjuda på när de går ut idag Får fundera på om det är värt jobbet fortsättningsvis

• Helle
    Stormis skrev 2010-03-24 20:47:39 följande:
    Men jag döööör, massor av fina klänningar som skänks bort av mig på T idag . No more 1 kr!!!!
    Jag håller med. Jag hade inga 1-kronas men något högre bud och jag fick massor av osålda kvar. Och de som såldes gick typ till utropspris. Inte alls bra. Gråter tillsammans
  • Helle
    melizza skrev 2010-03-24 21:36:58 följande:
    har du sett grön / rosa irl?? finns det bara den med knappar fram???
    Jag är inte Butte, men har sett den och ja, den finns bara med knappar fram och i kort ärm, inte heller någon mössa.
  • Helle
    melizza skrev 2010-03-24 21:47:15 följande:
    dumma Katvig ville ju ha den tröjan men inte med knappar fram.... och dem ränderna hade varit superfina i mössa
    Man skulle vilja att de sydde på beställning
  • Helle

God kväll

Får man vara lite OT och fråga var man hittar billiga fleecebyxor? Jag köpte bra på HM i höstas, men nu hittar jag inga. Orkar inte släpa mellan dagis och hemma hela tiden.
  • Helle

Hej hej! 

Nu har vi tagit helg här Jag ska vara ensam med barnen då mannen ska ut med kompisar ikväll så då lär jag väl bli hängande här
    Många namn dyker upp som förslag till vänner på FB som är vänner med många av er, men jag vet ju inte vilka ni är Vi borde ha en lista med namn och alias i en "låst" blogg kanske, så man kan få sig ett hum om vem som är vem
  • Helle

Så, nu har även jag fått ut ett par bilder/kläder i FB-gruppens köp och sälj. Funderar på om jag ska orka fota ett par stövlar också när jag ändå är igång och gräsänka för kvällen. Jobbigt att mobilisera bara

• Helle
    Busbellan skrev 2010-03-26 20:55:37 följande:
    Att vi inte kommit på att sälja och köpa på fb innan , funkar ju hur bra som helst Inget mer tradera
    Ja visst är det bra Får se om det kan bli lite sålt nu också, men så mycket smidigare än T
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16