Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Busbellan skrev 2010-01-11 19:20:53 följande:
    Funderar allvarligt på att skippa en av föreläsningarna imorgon och ta en runda till stan istället Måste bara kolla först hur viktiga de känns, men kommer ju inte in på sidan som jag behöver kolla det på just nu. Varför ska de jobba med sidan varenda måndag kväll för Vi har sån där rolig mobbningsvecka denna veckan, allt handlar om mobbning så det borde ju inte göra nåt att missa EN föreläsning
    ska jag be maken min =P... han jobbar ju på IT på iniversitetet hahaha.. så vet inte om han e ansvarig =P.....

ska ner till jobbet kl 13.00 så åker från teleborg då ner till stan strax innan.. sen kanske man tar en koris på stan med =P ska ju ändå till korkodila å hämta ut lurven
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2010-01-11 19:17:01 följande:
    Fanns de vinterkläder!?
    Jop det fanns det =D...... ovreller jackor etc=).. molo, reima ..hmmm å nga andra märken med=)
  • Greksmurfen

busvellan: det pågår mellan 17-22 uppdateringarna =)..sen kan du se=)

å ja tror inte det gör ngt om du missar vad ska hända ..=P

• Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2010-01-11 19:48:33 följande:
    Molo jackor.. overaller... men inget i 92 va!?
    hmmm vet inte vilka stl tyvärr=S... kollade inte efter det men utbudet var varierat.... kan ju kolla om du vill.... tro dock det bara var 30% på molo sortimentet där.. sen fanns det lite andra märken som var 50% på...
    Busbellan skrev 2010-01-11 19:44:26 följande:
    Nu kommer jag in Jag åker antagligen in till stan vid 11 tiden eller nåt sånt. Vi ska titta på en film mellan 11-12.30 och dne kan jag nog skippa tror jag
    ah oki.... hade ju vat kul å ses men ska ju tll bvc imorn med på fm å tro det va 9.30 sen vet ja inte om det blir läkarbesöket med med tanke på att maxens utslag inte gått över ngt...å han kliar ju sig massa med....hmmm... blir ight med tid...

för övrigt så har maxen kommit på att man kan sprut spotta ut medicin =S...så ja tror det blir duschen för mej sen... var ju hostmedicin, klådmedicin tavegyl å sen alvedon inför natten.. inte poppis.. =P..
  • Greksmurfen

ngn som vet hur man kan få kaninerna vita på sammetsbyxorna...?!?

stod att de  inte var lika vita länge på auktionen när ja köpte men trodde int de skulle ara så grådaskiga=S.....

• Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-01-11 20:48:03 följande:
    Njae..det är väl snarare så att jag har en son som drar på sig alla sorters fläckar Och Greksmurfen,det finns ju flera produkter för att göra vita kläder vita och fräscha igen, dock är frågan hur pass mycket stryk resten av byxan riskerar Back to White finns ju,likaså Grumme fläck&blek men jag hade nog inte vågat när det handlar om kaninerna... Frågan är om det inte skulle kunna ge effekt om man låter de gosa i Vanish White
    mm det e ju det där med vad man vågar vill ju inte att resten av byxorna ska ta stryk..... tänkte på vanish först men vågar man...vill ju inte att vanliga färgen försvinner på köpet...... har vanliga vanish hemma , anske ska ta å testa det där white. bästa vore ju om man bara behöver behanda kaninerna som blivit grmulna av sig =S

lj2:
    30% på molo ytterkläder. men som sagt letade inte ytterkläder så ja kollade inte så noggrant...
  • Greksmurfen

gokväller,.... nu e maxen ägara av sin första lurvoverall=P...

hmm vem var det som frågade om stl 92 i molo overall och jacka??... det fanns i vår lokal butik på 30%... fanns 3-4 st i den stl... en mkt knallrosa,en smultronrosa, hm å nga till komemr inte ihåg... fanns istl 80, 116, 104mm å säkert nga fler ja glömt >=P

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-01-12 18:27:20 följande:
    Jag såg din lila lurvoverall hänga bakom kassan när jag var inne och shoppade
    {#lang_emotions_sunny}.......... vart där inne först vid 16.00 tiden...
    e så trött ... lillamxen verkar ha återfått sina krafter efter febern =P.... e totalt slut efter att ha sprunit efter min lilla terrorist större delen av dagen.... gick inte att städa ngt hemma heller han stjälpte så heter duga =P
  • Greksmurfen

lillronya: tänke åka till kosta outlet när lönen kommit in på kontiot... de har fått inna lilla jag med å de brukar ha fina plysch byxor om jai nte minns fel=)

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-01-12 19:12:38 följande:
    Åh skrik när du ska dit, jag följer nog gärna med om jag har tid den dag du ska åka
    oki tar mej ett skrik mej ett skrik =P
    Buttelina skrev 2010-01-12 19:13:20 följande:
    vaaaaa hade dom gamla knallrosa?? molo jacka?? vinterjacka?? hade hon termobyxor?
    haha ja det e ju vår "orginalbutik" hahahahaha , de sprar å fortsätter rea året efter hahaha.... ehhh vilken stl var du ute efter ?!.. fanns ju lite blandat....såg nga jackor å nga termobyxor men vet inte stl.... osäker på om shockrosa fanns i störres stl... för du e vella inte ute efter det till lillebror =P?!?
    lillronya skrev 2010-01-12 19:13:26 följande:
    Ibland snurrar du till det så jag fattar ingenting. Jag gästbokar dej en önskan då, om det är ok?
    ja jag kan vara lite snurrrig ibland hahaha.. skriver det som far upp i hjärnan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16