H I L L A skrev 2010-01-19 20:07:35 följande:
Go kväll ! Söta Svea & Ella i
bt !!! Vi har varit på inskolningsmöte ikväll. Hua! Nu börjar det värka lite i mammahjärtat. Lilla lilla Hildisen ska börja dagis Och pojkarna också förstås. Har haft de hemma sedan maj förra året nu, så det känns vemodigt.... Men de får det säkert superbra där på utedagiset. Så Greksmurfen, väääääldigt lägligt med Kosta nästa vecka Måste köpa ullunderställ och ullraggisar och massa vantar och gud vet vad
ja då behöver du shoppa=)... behövs ju dubbelt av det mesta=P......billiga vantar kostarj ubara 85 kr paret pops .....
Tjollabolla skrev 2010-01-19 20:21:29 följande:
Hej i tråden! Åhh vad jag skrattat åt min sambo ikväll! Jag har ju inte en chans att ta mig till Lindex rea, så jag sa att om han kände för det kunde han ju köra inom Väla när han slutat jobba och kolla efter pyttekläder. Han gjorde det, till min stora förvåning! Han HATAR att handla kläder! Han ringde FEM gånger på dom femton minutrarna han var där! Att det ska vara såå svårt! Ta det du tycker är fint sa jag. Men han visste inte vad som var fint, haha. Tillslut tror jag det resulterade i 4 bodysar, 2 byxor och nån pyjamas. Ska bli spännande att se imorgonkväll när han kommer hem
komisk han e=).. men visst e dem söta dem små liven hehe.....
tjolla glöm inte att har du hängselbyxor katvig velorisar eller veloursutis som e reda å flytta hemifrån så bara hojta till=).. såg att du hade en hel del fina vid din inventering =p